Hoe msn downloaden?

Hey meiden!

Ik kreeg bij de msn die ik had (msn plus) een melding dat ik me niet kon aanmelden, heel vaak opnieuw geprobeerd maar hij deed het gewoon niet. Na nog wat geprobeer qua herstellen deed msn het nog steeds niet.

Nu heb ik msn plus verwijdert, en wil ik een andere downloaden (of dezelfde maakt ook niet uit, in ieder geval eentje die het wel doet), maar dit lukt me niet (ik geef toe dat ik echt zero verstand van die dingen heb). Ik weet dat hier al topics over zijn maar die geven niet echt antwoord op m’n vraag.

Mijn eigenlijke vraag is: kan iemand me precies beschrijven (en me misschien een link sturen waar je hem kan downloaden) hoe je msn kan downloaden? (het liefst niet de nieuwe, maar als dat de enige is die iemand weet ben ik daar ook tevreden mee haha)

Dit topic mag verwijdert worden als ik het antwoord heb, en ik zal zelf ervoor zorgen dat het verwijdert wordt.
Alvast heel erg bedankt!

Bedoel je op je mobiel? Want dan is er als het goed is een appslibary of market waar je apps kan downloaden. Zoek dan gwn op msn of ebuddy (weet je wat day is? ) en instaleer het xx

nee gewoon op de laptop (:

Ik heb geen idee wat de nieuwste msn is, zo te zien 9.0.
Dit http://msn-messenger-2009.nl.softonic.com/ is een oude versie.
Ik weet niet of die werkt op windows 7 (als je dat hebt).
Dan klik je op download, weer op download, uitvoeren en dan stappen volgen.

ik heb die dus gedownload, alles goed gegaan, en nu vind ik hem nergens :stuck_out_tongue:?

Eeh… kun je misschien in verkenner naar msn zoeken en dan het .exe bestand openen?

aah dat ga ik morgen eens proberen :open_mouth: ofja straks eigenlijk haha

http://explore.live.com/messenger

^ dan moet ik dat servicepack en alles weer installeren en dat kan ik ook niet :stuck_out_tongue_winking_eye:

up :grin:

up up up

staat hij nu niet gewoon bij progamma’s ?

nee heb ik ook al gekeken, echt stom dat ik geen msn meer heb -.- upje dan maar weer haha :stuck_out_tongue:

upje (ja sorry dat ik zoveel up maar zo blijft het in m’n actieve onderwerpen staan haha)

niemand :O?

google op msn oudere versie downloaden, de rest wijst zich denk ik wel vanzelf.
En als dat niet lukt weet ik het ook niet meer haha

Wat precies lukt er dan niet? Dat is me niet duidelijk.

@Silverbleed: heb m’n oude msn verwijderd (deed het niet meer) en met die nieuwste msn downloaden lukt het niet omdat ik dan nog heel veel dingen ernaast moet downloaden, bij een oudere versie (wat ik sowieso liever heb) lukt het niet omdat bij de download staat dat het gelukt en dat ie geinstalleerd is, maar ik hem dan echt nergens terug kan vinden :stuck_out_tongue_winking_eye:
ja het is heel wazig allemaal haha :stuck_out_tongue_winking_eye: