Hoe mooie krullen na slapen?

Hey,

ik heb even wat tips nodig.
Want ik douche altijd 's avonds, omdat ik er 's ochtends echt geen tijd voor heb, maar als mijn haar weer droog is na het douchen, heb ik altijd hele mooie krullen. Maar als ik dan geslapen heb ziet het er niet echt meer uit en wordt het meer slag dan krullen. Nu mijn vraag dus: Hoe kan ik mijn krullen mooi houden tijdens het slapen?

Het kan jammer genoeg niet (heb zelf ook krullen), tenzij je rechtop gaat slapen.
Wat je wel kan doen is de volgende ochtend je haar gewoon een beetje nat maken en er dan spul voor krullend haar in doen. dan komen je krullen terug=)

Aha, das opzich ook wel slim, ja.

Dat doe ik ook en dan gewoon mouse in m’n vochtige haar kneden, dan komen de meeste krullen weer terug

Mousse voor krullend haar^^

Ik heb zelf ook krullen en douche ook altijd s’avonds…
Die je haar gewoon s’avonds nat in een knot zit het s’ochtens nog een beetje normaal… en maak het s’ochtens gewoon ook nat met een plantespuit bijvoorbeeld…
en borstel je haar nooit als het droog is… dan pluist het ook niet zo snel ^^

Ik denk dat ik wel iets weet
ik heb zelf ook hele mooie krullen na het douchen

Dus :
Na het douchen doe ik er altijd wat schuim voor krullen in en waneer ik ga slapen doe ik mijn gans haar naar boven dus eigenlijk slaap ik op en onderste van mijn haar
dan blijven dus jouw bovenste krullen zitten
Je moet wel goed opletten want tijdens je slaap denk je niet aan je haar omdat je dan in dromenland bent dus probeer ze strak naar boven te doen NIET IN EEN STAART DOEN want anders ben je jouw krullenbol ook kwijt en zo probeer je te slapen zonder opeen te draaien en opeens erop te slapen

Lijkt wel moeilijk maar het werkt !
En als je dan 's ochtens opstaat doe je er weer wat schuim in voor krulletjes

Heb ik ook,
maar eigenlijk werkt niks echt.
Gewoon eerder opstaan en s’ochtends douchen. (:

Idd nat maken met een bloemenspuitje of zo. En dan wat volume mousse

Ik douche altijd gelijk voor het naar bed gaan. of een half uurtje ofzo. maar dan is je haar nog nat. en ik leg gewoone en handdoek op mijn kussen en leg mijn haar daarop. dan zakken ze niet heel erg uit. maar ik weet niet of het bij iedereen werkt…

dat heb ik dus ook, ( heb ook krullen van mezelf )
volgendmsij zit er niks anders op dan rechtop slapen :stuck_out_tongue:

of je haar smorgen wat nat maken met een plantenspuit en dan laten drogen… zodat de krullen terug komen…

Ja dat probeer ik altijd, maar dan op de een of andere manier wordt ik wakker terwijl ik toch op mijn krullen lig. (Ik draai teveel in mijn slaap <_< ) Maar toch bedankt.

Dan ga ik dat maar proberen! Dankje voor je advies! En de rest trouwens ook bedankt.

bij mij is het juist andersom, als ik met natte haren slaap zijn m’n krullen de volgende dag veel mooier dan dat ik ga fohnen ofzo

ik heb ook krulllen;)
Ik ben soo blij dat er mouse is:D
Daar hou je veel beter je krullen mee
maar als je gaat slapen met nat haar kun je mischien
beter een vlecht maken gwn een losse vlecht;)
Ojaa als ik mouse in mijn haar smeer hang ik al mijn haar op de kop
dan krijg je super mooie krullen(A)

Xxxx Richelle

Maar als je het niet borsteld kan het er ook onverzorgd uit gaan zien

Met vlechten slapen of met knot slapen, mousse erin doen

Echte krulletjes lukt volgens mij ook niet… Maar wel iets wat er op lijkt… stuk of 20 miniknotjes… Misschien niet echte krullen maar lijk mij ook beetje Onmogelijk… Maar wel een flinke bos haar. Tip voor als je dun haar hebt :wink:

Nouwja vlechtjes zijn ook wel leuk… ! Of inderdaad wat de rest zegt. !

xx

S’ochtends hang ik altijd voorover het bad en dan met de douchkop mn haar nat maken

[quote author=xLiianne link=topic=101800.msg[quote author=XxRicheeeeee link=topic=101800.msg[quote author=XxRicheeeeee link=topic=101800.msg2987653#msg2987653 date=1219328734]#msg[quote author=XxRicheeeeee link=topic=101800.msg2987653#msg2987653 date=1219328734] date=1219328734]#msg[quote author=XxRicheeeeee link=topic=101800.msg[quote author=XxRicheeeeee link=topic=101800.msg2987653#msg2987653 date=1219328734]#msg

Ja, waarschijnlijk is dat nog het handigst. Aangezien ik wel gewoon mijn eigen krulletjes mooier vindt als de krullen die ik krijg met vlechten of knotten.

[quote author=xLiianne link=topic=101800.msg[quote author=XxRicheeeeee link=topic=101800.msg[quote author=XxRicheeeeee link=topic=101800.msg2987653#msg2987653 date=1219328734]#msg[quote author=XxRicheeeeee link=topic=101800.msg2987653#msg2987653 date=1219328734] date=1219328734]#msg[quote author=XxRicheeeeee link=topic=101800.msg[quote author=XxRicheeeeee link=topic=101800.msg2987653#msg2987653 date=1219328734]#msg

Dat zal ik eens uit gaan proberen!

En wederom: Iedereen bedankt voor de reacties!