Hoe moet k het Uimaken HELP!

Hee ik ben een meisje van 10 en ik heb een Vriendje en hij was op mij,
Het begon allemaal toen mijn vriendin verkeering kreeg met een jongen uit onze klas toen had ik haar gekoppeld.
Toen wou ze voor mij iets terugdoen,dus ze ging het uitzoeken,en opeengegeven moment bleek dus dat hij op mij was,maar ik was nognooit verliefd geweest en weette niet hoe dat voede dus ik dacht dat ik dus dat ik verliefd was.
Deze week Woensdag zaten ik en Eline men vriendin te msnen en ook zat zij met hem,toen was het aangegaan tussen mij en hem.
Toen was ik super blij maar ik realiseerde dat ik neit echt verliefd was dat d8 ik dan.
En toen vertelde ik het tegen men ouders dat ik verkeering had en met wie enz. maar niet dat ik niet verliefd was…
Ik had eigenlijk verkering genomen omdat iedereen dus ook dacht dat ik op hem was en op schoolreisje had ik een gevoelings ring gekocht die deheletijd blauw werd-dus verliefd.
Ookal wist ik toch dat het nietwaar was.
We hebbe het nu pas 2 dagen en ik heb hem sinds we verkeering hebbe nog niet meer in rl gezien omdat hij op school ziek was maarik zat wel vaak met hem te msnen.
2 kinderen uit onze klas gaan een klassenfeest geve in de disco(waar ik morgen voor Ga shoppe;))en mijn vriendin zei tegen men vriend dat hij me moest vragen om te dansen en ernaartoe te gaan en dan ging zei ook met haar vriendje,ik was erbij toen ze het vroeg aan mijn vriendje en hij wou het wel maar niet in het openbaar dansen omdat hij d8 dat hij anders gepest werd:S
En hij wist niet dat ik erbij was…
En nu wil ik het eigenlijk uitmaken maar ik vind het zo zielig en HOE zou ik het doen??
HELP My Pleasee!!
xxMyy

gewoon zeggen dat je geen zin hebt in verkering maar wel vrienden wil blijven.

serieus mijn zusje van 11 had ‘verkering’ toen dumpte die gast haar en zei die week later ‘wil je weer met me? ik moet wel even overleggen met mijn basketbalteam’

OMG xD

Zeg gewoon ‘Het spijt me maar ik maak het uit’. Uitmaken is uitmaken, dat kan niet op een lieve manier.

Je bent nog maar 10… als je het nu al moeilijk vind, zul je het later wel zwaar krijgen.

Zeg gewoon wat je voelt… je moet hem natuurlijk niet voor de gek houden omdat je het zielig voor hem vind om het uit te maken… Aangezien je leeftijd is het ook meer “snoepjesverkering” dus njaa… hij zal heus niet kapot gaan van de verdriet…

haha die naam ook: DeRozeAnus hahaha
maar goed, ik vind dat DeRozeAnus wel gelijk heeft, uitmaken is uitmaken…
Het doet natuurlijk altijd wel pijn voor diegene die jou leuk vind en dat het dan uit gaat tussen jullie (ookal ben je niet verliefd op hem).
Het zou misschien kunnen helpen als je erbij zegt dat je niet weet of je verliefd bent, en liever wilt dat je geen verkering wilt. Hij begrijpt het vast wel… En aangezien jij nog 10 bent en hij waarschijnlijk ook rond die leeftijd is, is het vast niet erg =)
Geen zorgen…
Succes!

Gewoon uitmaken, is niet zo moeilijk ;3 (en gewoon je gevoelens uitleggen)

ze worden steeds jonger xD

Ja doe het zo.
En meid, je bent pas 10, en je maakt je nu al druk om een relatie?
Want op je 10e kan de relatie volgens mij nog niet heel serieus zijn ofwel (:

Hier sluit ik me bij aan,
vooral dat laatstexD

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAH. Met mijn basketbalteam.

okée, dit topic is een beetje oud maar ik probeer het toch.
ik ben een meisje van 13 jaar en ik heb een vriendje. Hij heeft mij gevraagd, en ik wist dat daarvoor al van andere vrienden. Ik was helemaal niet op hem en wou eerst ook niet, maar iedereen zei; je wordt nog wel verliefd, het komt nog wel. dus heb ik maar ja gezegt. nu zijn we 2 maanden verder en ik voel nog steeds niks. ik wil het uitmaken. maar ik weet niet hoe ik dit moet doen.
hulp gezocht…

xxx

Ik las : Hoe moet ik een ui maken?

Naar hem toe gaan.

laat maar :’)

Je bent 10 -.-’
En die gevoelensringen zeggen niks =.=’
Het klinkt niet echt als liefde, hij ook niet dood gaan van verdriet, zeg gewoon ‘Ik maak het uit’.

die gevoelensringen reageren op warmte, dus als je koud/warm bent wordt ie dus blauw.
en je bent 10, dat lijkt me dan niet zo heel moeilijk aangezien het geen serieuze relatie is.
ik wil het uitmaken, ik vind je niet leuk, sorry

Dus je neemt met iemand omdat iedereen dacht dat je hem leuk vond omdat je een moodring had gekocht die zei dat je verliefd was.

Njah, Gewoon zeggen: Het is uit. En dan sorry.

Waar gaat het met de wereld heen? Praat niet meer met hem. Dat is het beste optie voor iemand van jouw leeftijd.

Op mijn tiende vond ik dat ook vet moeilijk hoor, dat weet ik nog wel :'3

Haha ik ook, heb het zelfs een keer door een vriendin laten vertellen x.x