Hoe moet je van voren schuren?

K was op een feest en ik werd geschuurd…
maar toen draaide die jongen me om enzo, ik wist niet wat er ging gebeuren dus ik liep weg =(
even later vertelde een vriendin wat hij van plan was…

grootste blunder ever…

maarre…
als je het van voren doet, moet je dan ook helemaal tegen elkaar aan staan ensoo? en waar moet je je handen laten…?
kan iemand het uitleggen?

Gewoon beetje hetzelfde en ik had me handen gewoon om hem heen, heb het trouwens 1 keer gedaan want het is niet echt myn ding. :stuck_out_tongue:

ja je handen idd gewoon om hem heen!
en dan beetje bewegen.
ahahah :stuck_out_tongue:.

handen om zn middel?

kben eigenlijk wel benieuw of het ‘just a guy’ was of vond je hem ook leuk enzo…?
persoonlijk vind ik het namelijk vrij ordi om je te laten schuren zowel van voor als van achter (als het niet je eigen vriend betreft).

Überhaupt vind ik het ordinair als je zoiets doet buiten je slaapkamer. Maarja, iedereen zo zijn eigen mening.

nou ja,

ik kende hem niet maar hij was wel heel knap…
en op dat feest deed iedereen het…
t was gwn droog als je het nie deed… xD

----------
up

emma02 ben je btw echt 12 zoals op je profiel staat???

je kan ook als hij zn handen op je heupen heeft, je handen op de zijne leggen ? xd

Go with the flow. Er is niet één bepaalde manier van schuren. Je moet gewoon ja… Meegaan op de beat, beetje heupbewegingen maken. Zolang je maar in de maat blijft.

Doe het ook niet graag (’:

Correctie: ik ga het nooit doen

ipv heupen draaien ga je meer van voor naar achter x) als je snapt wat ik bedoel
hahahaha ( xD )

hahaha inderdaad; go with the flow…
enn dit gebeurt toch bij iedereen wel? als je uitgaat enzo? en er komt een leuke jongen achter je dansen/schuren… dat is toch niet ordi?
of ligt dat nou aan mij?
naja je moet gewoon beetje meebewegen zolang je maat op de beat beweegt is het wel goed =)

Als een jongen dat bij mij doet, dan loop ik weg of kijk ik hem vuil aan. Nee, er zijn 10 duizend andere manieren om met iemand te dansen dan met je lichaam tegen zijn ding aan te schuren.

dus… je hebt je laten schuren om erbij te horen…? ja ja…

ehm anyways, van voren? ik denk gewoon je handen om m heen doen en tzelfde doen als t vanachteren gebeurt alleen dan niet met je kont maar met de voorkant XD

schuren is misselijk, je kunt toch wel gewoon met elkaar dansen zonder dat je half geneukt word?

schuren is gewoon droogneuken hoor!
dus dat het wel eens gebeurd dat een jongen dat probeert dat zal iedereen wel eens hebben gehad ja.
maar dat je het toestaat dat vind ik wel een ander verhaal.

Huh, ik wil niet heel lullig zijn ;$.
Maar um, dat sommige moeilijk doen over schuren vind ik persoonlijk best raar. Je bent aan het feesten, en dan is het best leuk om lekker met een jongen te dansen. Kijk, het kan te ver zijn. Maar het is niet een taboe om tegen een jongen (van voor of achter, maakt niet uit) aan te dansen! Joh, he, we zijn jongen & lekker genieten hoort er gewoon bij!