Hoe moet je reageren als je vriendin verliefd is op je vriend?

Ik weet niet hoe ik moet reageren op mijn vriendin, ze is verliefd op mijn vriendje. Help me plz

Rustig aan zeg…
Mensen reageren echt niet binnen 4 min hoor…

Hoe oud ben je?
Het is lullig dat je vriendin verliefd is op je vriendje maar het is jouw vriendje. Zolang ze geen moves maakt is het geen probleem voor jou. Het zal wel lullig voor haar zijn om jullie samen te zien maar dat is kort gezegd haar probleem.

Ik zou het wel niet in haar gezicht gaan wrijven en klef doen waar ze bij is

Mensen kunnen er niet aandoen op wie ze verliefd worden, maar ik vind het wel moedig en eerlijk van haar dat ze het je oprecht heeft verteld. Dat toont toch dat ze vooral eerlijk is naar jou toe en dat ze niet achter je rug om je vriendje probeert weg te kapen. Ik zou haar niet te hard aanpakken, maar praat erover met haar. Vraag haar wat zij wilt, hoe zij het ziet… ik zou inderdaad niet met je vriendje voor haar neus staan zoenen enzo :slightly_smiling_face: probeer vooral veel te praten

Aangezien jullie met elkaar hebben, houdt hij van jou. Daar kan zij geen verschil in brengen.

En al zou dat wel zo zijn, dan is het toch beter zo. Je wilt toch geen vriendje die niet van jou houdt. En als je vriendin echt je vriendin is, zou ze je vriendje nooit proberen af te pakken.

Maak je geen zorgen om je relatie of je vriendin want ook haar verliefdheid gaat waarschijnlijk wel weer over.

Als ze er verder niks mee doet dan zou ik het als een compliment opvatten en niet zoenen voor haar neus (:.