Hoe moet je nagels lakken?

Heey,
Ik heb echt een domme vraag: hoe moet je nagels lakken?
Elke keer als ik me nagels lak staan er allemaal strepen op me nagel. En ik weet ook nooit leuke dingetjes om op me nagel te lakken!
xkus

wow.

Kut voor je.

Ehm gewoon met het kwastje over je nagels gaan? :’)

zoek wat filmpkes op youtube zou ik zeggen? en kijk hoe zij het doen en probeer het dan

als je per ongeluk op je vingers lakt kan je het toch gewoon weghalen met een wattenstaafje met wat nagellakremover? alleen oppassen dat je niet uitschiet… en lichte/doorzichtige kleuren gebruiken :stuck_out_tongue: als je rood opdoet zie je het beter dan wanneer je heel lichtroze opdoet

Ik denk

Dat je naar de kruidvat of wattanook moet, om heeeel snel wattenstaafjes te kopen, en die in nagellakremover te dopen en dan langs je nagelriemen gaan.

Anders overleef je het niet.

Misschien gebruik je verkeerde nagellak.
Ik heb ook een nagellak waarbij het kwastje te groot is of dat de nagellak niet mooi opdroogt.

‘Hoe moet je nagels lakken?’

Met nagellak

x’)

wtf? dit is echt dom :stuck_out_tongue:

je moet 2 laagjes opdoen. Dan zie je geen strepen…

x’)

2 laagjes

Stap 1. Je koopt nagellak.
Stap 2. Je draait 'm open.
Stap 3. Meestal heb je teveel nagellak aan het kwastje dus moet je een beetje afvegen aan de randen.
Stap 4. Je brengt het kwastje naar je nagel.
Stap 5. Je maakt een verticale beweging en probeert je nagelriemen niet te raken.
Stap 6. Als je toch je nagelriemen of je vinger hebt geraakt pak je een wattenstaafje, doe je er nagellakremover op en haal je het weg.
Stap 7. Je laat het opdrogen (niet wapperen of blazen).
Stap 8. Je doet eventueel nog een transparante lak overheen.

als je het nu nog niet snapt, ben je een aap :grinning_face_with_smiling_eyes:

met nagellak…