Hoe moet je muziek op je een LG Cookie zetten?

Hoi,
Ik heb mijn mobiel al een half jaar ongeveer.
Maar nog steeds niet is het me gelukt om muziek op mijn telefoon te zetten.!
Zou iemand met een Lg cookie me kunnen uit leggen hoe dat moet?
Ik heb er een snoer en een cd bijgekregen.
Ik heb de cd al gedownload maar ik snap er helemaal niets van!
Zou iemand het mij uit kunnen leggen!
Super bedankt dan!

x. Tara!

Ik heb de lg viewty maar weet t ook niet ;(

Ik heb je LG cookie ook gehad, en ik deed altijd via bluetooth die op mijn laptop zit naar mijn mobiel sturen.

Ik heb lg renoir en ik doe:
Usb-stick in de pc, deze computer en dan zoek je daar je mobiel, maak je open, zoekt de ‘muziek’ map en sleep je liedjes in die map.
Het kan ook met de cd-rom, maar da’s zo’n heel gedoe -.-

bij lg viewty moet je die cd rommetje die kleine installeren. Dan krijg je LG PC Suite. en dan je telefoon met usb aansluiten en dan muziek erop doen?

Oke!
Maar hoe zet je de bluetooth aan op je pc?
Want ik zou het echt niet weten!
In iedergeval bedankt voor de antwoorden!

Ik kan nergens bluetooth vinden op mijn laptop, xd

Maar kan niemand het dan percies uitleggen bij de LG COOKIE?

Hoe het moet met dat snoer en cd rom?

Moet je niet gewoon het snoer in je pc& mobiel stoppen en dan naar start>computer>verwisselbare schijf blabla gwn ff uitproberen welke het is
en dan liedjes naar die map slepen

Ik kan bij computer nergens mijn mobiel vinden?

uhm volgens mij is dat bij alles gewoon hetzelfde, als het nou gaat om een lg viewty of een LG COOKIE.

Sorry,
Dat wist ik niet.
Maar ik heb nu de cd geinstaleerd en ik heb een scherm ik moest eerst kiezen van foto’s, berichten, contactpersonen, muziek en alles.
Toen koos ik muziek.
Ik koos bij muziek- toevoegen aan het nummer dat ik wou.
Nu staat het in dat grijze scherm maar hoe moet ik dat nu op mijn telefoon zetten?
Als ik nu de stekker er uit trek staat ie dan gewoon op mijn mobiel of of moet ik nog ergens op klikken?

Het zit niet op elke laptop denk ik, maar bij mij zit zo’n schuifknop aan de voorkant van m’n laptop, naast waar je je oortjes in kan doen.

je moet een kaartje halen voor in je LG cookie,
die moet je in een soort usbstickdoen en aan je pc aansluiten (usb ingang)
en dan ga je via limewire, bij bibliotheek je gedownloade muziek opzoeken dus daar tik je in: Chris Brown ofzo , als je die hebt gedownload.
Dan als je je usb ding aan je computer hebt aangesloten dat schermpje aanklikken wat dan tevoorschijn komt, je kunt ook naar Computer> Verwisselbare schijf> Music/Muziek en dan ctrl-v je muziek.
sorry voor de vage uitleg. Maar ik moet zo weg haha.

Je moet naar het menu gaan > Instellingen > Telefooninstellingen > Verbindingen > Usb verbindingsmodus - En dan moet je kijken of hij op ‘‘Massaopslag’’ staat, zoniet dan zet je hem daar op. Dan plug je dat snoer er in, en in je computer en als het goed is opent dan windows verkenner ofzo, dan doe je mijn bestanden (of iets dat daar op lijk) en dan music en daar sleep je de muziek heen.

dit is hoe het op mijn lg viewty gaat, en aangezien het menu enzo hetzelfde is denk ik dat het bij de cookie ook werkt (A)

Syuouper super super bedankt!
Ik b en nu zoooooo blij!
Hij doet het eindelijk!
Dankje dankje dankje wel!(L)

-

Download Bearshere, intypen bij Google ,
Free Download Bearshere en dan kun je op dat programma liedjes afhalen,
dan moet je het usb kabeltje in de usbpoort van de pc douwen en dan overplaatsen. en klaar is kees! ik heb ook een lg cookie.

Kabeltje aan de computer.
naar deze computer gaan
naar 'verwisselbare schijf (h:)
Klik op de map Sounds
en dan kun je er nummers in plakken