Hoe moet je jezelf zijn ?

Blijf jezelf. Overal krijg je dat te horen. Bij mijn familie ben ik altijd mezelf en bij mijn beste vrienden ook. Eigenlijk bij de vertrouwde mensen. Maar wat als je bijv. een date hebt met een leuke jongen? Hoe kun je dan jezelf zijn? :flushed:

Praat zoals je altijd praat.
Doe zoals je altijd doet.
Lach zoals je altijd lacht.

Blijf gewoon dicht bij jezelf.

Jezelf zijn is wat je bent als je geen moeite doet om je anders voor te doen. Dus niet netjes of niet extra lief of stoer ofzo. Gewoon waar jij je lekker bij voelt, dat is jezelf zijn.

Meen je deze

als je een beetje engels kunt heb je hier misschien wel veel aan:

Bedenk me nog steeds waarom dit bij Nieuws en Actualiteiten staat.

Ik meen m

Thanks voor de tips !

Lifestyle denk ik eigenlijk.

Maar waarschijnlijk is er wel veel op google hierover te vinden (:

Had degene er boven per ongeluk aangeklikt, maar hoorde lifestyle te zijn :sunglasses:

Ja dat is dus het probleem. Als je zeker van jezelf bent, gedraag je je eigenlijk automatisch als jezelf. Als anderen laten merken dat ze je respecteren zoals je bent gaat het vanzelf. Maar toen ik klein was werd er bv. altijd door iedereen gezucht als ik iets zei. Daarom durfde ik nooit meer te praten en was ik altijd het stille meisje van de klas. Ik werd onzeker over hoe ik was. Op de middelbare school maakte ik leuke vriendinnen en werd een stuk zekerder van mezelf. Ik durfde mezelf te zijn. Nu gaat het dus wel een stuk beter, maar als ik mensen niet goed ken weet ik gewoon niet wat ik moet zeggen omdat ik bang ben dat ze me dan niet leuk vinden. :bored:

Je wilt toch dat mensen je leuk vinden om wie je bent en niet om hoe je je moet gedragen zodat zij je leuk vinden. Gedraag je dan gewoon zoals je je normaal gesproken ook zou gedragen, de waarheid komt toch wel naar boven. Als ze je niet leuk vinden is dat jammer, maar niet het einde van de wereld.