Hoe moet je je ip-adres veranderen?

Ja, ik ben verbannen van een site :S en ik wil er graag weer terug. Weet iemand hoe je je ip-adres moet veranderen? Niets werkt :x

Volgens mij kan dat helemaal niet? Dat adres krijg je van je provider toch? Of zeg ik nou iets heel raars? :’)

Als je verbannen bent op een site was dat vast met de juiste reden.

Vind ik niet xD k ben het er niet echt mee eens, omdat het allemaal is om een misverstand.

Dat kan niet. Alleen als je ergens anders bent zou je nog op die site kunnen. Bv Bieb, School, etc

Je kan je ip adres niet veranderen

okj :S en als ik binnekort een nieuwe laptop heb, zit daar dan een ander ip adres op?

Waar ben je dan verbannen?

Nee, één IP-adres per internetverbinding. Dus alleen als je nieuwe modem en dergelijke extra besteld en compleet nieuw internet installeerd.

.

Gebruik een proxy?

Niet. Impossible.

En, verbannen is inderdaad met een reden, en anders kun je net zo goed naar een mod ofzo een mailtje sturen met je uitleg.

Wat was dan de reden dat je verbannen werd? Ik ben nieuwsgierig xd.

Hoe, Wat & Waar ben je verbannen xD ?

Niet.

Hoe, Wat, Waar, en Waarom ?! svp?

je hebt wel een programma die iets met je ip te maken heeft?
volgens mij haalt ie blokkeringen weg ofzo
dunno precies

In principe kan dat niet. Maar dat is ook de bedoeling; anders kun je elke ban wel omzeilen.

Gosupermodel.nl
Is wel een beetje een lang/ingewikkeld verhaal. Het gaat erom dat een grap van een meisje me niet beviel, en hun mij daarom verot gingen schelden. Dat heeft mij heel erg van slag etc. gemaakt en ging ik hun uitschelden. En daarom werd ik verbannen

Ligt er aan waar ja :’)
Ik heb “vroeger” toen ik 11/12 was habbo gespeeld en toen had ik ook een IP-BAN. toen moest je shockwave (programma waar habbo op loopt) verwijderen en opnieuw installeren en toen deed ie weer geloof ik. (: