hoe moet je je armkracht verbeteren?

ja het staat er eigenlijk al. en dan het liefste oefeningen voor thuis (die ook duidelijk uitgelegd zijn). ik moet een trainingsschema opstellen voor school.

veel armpje drukken :tipping_hand_man:
nee ehm, met van die (bijv 3) kilo ballen gooien enzo?

medicine ballen heten die dingenXD

gewoon gewichtheffen? :’)
of is dat stom?

haha ja klopt alleen ik moet meer als een oefening en ik heb al opdrukken en nog ‘iets’ met gewichten. en ik moet ook oefeningen voor lenigheid, dat is een hint :tipping_hand_man:

je armen allebei spreiden en kleine cirkeltjes maken met je hele arm.

-dynaband, dat is een soort van elastiek waar je heel veel oefeningen mee kan doen

• dippen op een bankje (google it)
  • opdrukken, maar is al genoemd
    -optrekken
    verder weet ik het ff niet :stuck_out_tongue:

of je doet je huiswerk zelf?..

dat is zo kut he :’] moest ik weleens op training doen.
alleen deden wij dan echt langzaam van kleine cirkels naar grote cirkels en dan weer terug XD

ik vraag alleen maar om hulp, dat mensen mij helpen betekent niet dat het al gedaan is. ik moet nog die oefeningen opzoeken, uitleggen, in een schema zetten, hoe lang de oefening is aangeven en wat de rusttijden zijn, aangeven hoeveel herhalingen en series ik maak, en wat mijn rustdagen zijn, en een warming up en cooling down verzinnen. oh en de opdracht evalueren.

Van die gewichtjes vasthouden en dan op en neer met je handen.
Of opdrukken, of nog zwaarder: optrekken, aan een klimrek ofso.

Succes.! :blush:

dankjewel!
ik moet nu alleen nog oefeningen die je lenigheid verbeteren bedenken en uitwerken. en daarna moet ik van alle oefeningen in een schema zetten.

lenigheid:met je vingertoppen je tenen aanreiken?