Hoe moet je het zeggen

Ik mag van mijn moeder niet alleen met de bus, niet met een vriendin een nacht op de camping staan, niet later dan 12 uur thuis zijn enz. Daar word ik gek van. Hoe kan ik dit tegen haar zeggen (: ?

Je bent veertien. Dus dan vind ik twaalf uur een mooie tijd. Tegenwoordig lopen er zoveel gekken rond. Ik zou niet echt in mijn eentje op een camping durven staan buiten de vakanties om.

dus niet zo aanstellen. Als je nou achttien was vond ik het een ander verhaal.

Ik vind het redelijk logisch hoor.

Je moeder is bezorgd om je. Wees blij.

toen ik 5 was liet mijn moeder me ook heel vrij, ik speelde met een vriendin in een speeltuin, zij ging thuis wat drinken en ik moest even op haar wachten, toen ik daar alleen zat kwam er een man langs… die mijn gezicht even heeft verbouwd met een mes, voor de rest van mijn leven heb ik nu enorme littekens op mijn gezicht.
MEID, WEES BLIJ DAT JE MOEDER DAT DOET!
praat er niet over, zeg dat je dat fijn vind, je bent een probleemkind wanneer je op je 14e al in je eentje om 11 uur rondloopt… GROW UP zeg…
DDE WERELD IS NIET ZO MOOI ALS JE DENKT…

Forgottenlife heeft gelijk weetje…

Tja, op je 18de kan je ook nog gekken tegenkomen die je gezicht bewerken met messen hoor… Dat vind ik nu niet echt zo’n argument.

Maar ja, 12 uur op je 14de is mooi (:

Toen ik 14 was moest ik om 21:00u in bed liggen. Naar mijn idee worden veel kinderen veel te vrij opgevoed.

Ja vind ik ook!
Ik snap dat je het vervelend vind, maar het is normaal voor jouw leeftijd :wink:

Praat gewoon eens met je moeder erover.

En over die camping kan ik begrijpen hoor tenzij er volwassenen bij zijn dan vind ik dat je rustig mag gaan maar ik denk dat je ouders er ook zo over denken.

Enja met die bus zeg gewoon dat als je op de bestemming bent gekomen zult bellen of smse en ook als je de bus terug pakt belt of smst.

Mee eens.

sorry 12 uur?:face_with_raised_eyebrow:

ik mag half 10, ik kan niet eens geloven dat je het er niet eens mee bent ook, je mag vergeleken met iedereen hier onwijs veel en daar zou ik gewoon maar blij mee zijn want er zijn ergere dingen.

wtf moet je doen na 12 uur buiten??!

Omg je bent 14 !!! : |
Wacht nog een paar jaar met zeiken, je hebt nog best geluk voor je leeftijd (;

stomme dubbelpost

tot 12 uur? zolaat? ik snap niet wat je dan nog buiten moet haha:3
ik mag tot 9, heel soms 10u en ik ben 16 tja…

alleen dat van die bus… mja daar kun je het over hebben met je moeder dat je belt/smst als je vertrekt & op plek van bestemming bent enzo.
voor de rest tja, ik zou 't niet echt weten haha
goodluck!

wtf kwam die gewoon met een mes op je af?! :astonished: en je was 5? :open_mouth:

Alleen 12 uur in vakantie. en dan bedoel ik thuis komen als ik bij iemand een filmpje ben kijken bij iemand.
Als het geen vakantie is moet ik ook gewoon om 9 uur naar bed hihi (;

dudette,
ik ben 14 en ik mag in mijn eigen buurt nog niet eens tot 12 uur buiten. oke, ik woon dan wel in een gestoorde ghetto buurt maargoed. het is best normaal hoor, gewoon 1/2 jaartjes wachten?

Ik vind dat niet zo raar, maar ik ben vast ouderwets. Mijn broertje moet om 11 uur thuis zijn en hij is 15. Dat moest ik toen ook.

Misschien moeten we een algemeen ‘Help, my mom cares’-topic aanmaken.