misschien hoort dit topic hier niet thuis, maar afgelopen donderdag heb ik met volleybal mijn duim gekneusd, maar wat is een goede manier om mijn duim in te tapen? alvast bedankt!
ik heb al op google gezocht maar er zijn verschillende manieren en weet niet welke goed is…
Ik neem aan dat de huisarts je dit wel heeft verteld?
ben niet naar huisarts geweest hij is niet zwaar gekneusd namelijk. Hij is alleen wat opgezwollen maar niet blauw/paars.
Dan weet je toch ook niet zeker of het gekneusd is…
Ik zou alsnog naar de huisarts gaan, die kan je ook vertellen hoe je verbinden moet. Als er op internet al zoveel opties staan, gaat denk ik niemand hier het je kunnen vertellen.
das waar,
Door volleybal heb ik ook veel ervaring met gekneusde vingers… hahaha maar mij is altijd verteld ze niet in te tapen omdat de vinger zelf moet genezen
Ga voor de zekerheid naar de huisarts, ieder geval is anders.
oke! hoe deed je dat bij trainingen en wedstrijden dan?
Hoe je je duim moet tapen ligt aan hoe je je duim gekneusd hebt en wat voor een ‘schade’ je nu hebt.
Het is dus inderdaad verstandig om even langs de huisarts of fysio te gaan en die te vargen wat nu de goede manier van tapen is voor jou blessure, en misschien ook handig is om even rust te nemen.
Is er anders geen mede club-lid die toevallig fysio is of hier veel ervaring mee heeft?
het zit vooral in de onderkant van de duim, ik zou eventueel 1 van mijn trainers kunnen vragen.
Ik train dinsdag niet mee ivb school de wedstrijd op donderdag zou ik nog even moeten zien