hoe moet ik ze begroeten?

in de zomervakantie had ik een jongen ontmoet, we hebben niks met elkaar gehad oid. en we gingen oon niet veel met elkaar om in de vakantie.
maar ik msn en sms wel heel veel met hem, en hij vond (mischien wel vind) mij leuk.
ik heb zijn vriend op msn en hij mijn vriendin.
maar nu wilden we een keer afspreken in de stad waar we alle 4 wel dichtbij wonen.
maar hoe zullen jullie se begroeten als jullie ze zien, ik bedoel; alleen heej, of 3 kussen :thinking:

[u]voor de mensen die geen zin hebben omn dit te lezen;/u
ik heb samen met mijn vriendin met een jongen van vakantie en zijn vriend afgesproken. wat moet ik doen als ik ze zie?

Hmm ja dat is altijd lastig…
Heb het er even met je vriendin over,die met je meegaat.
Het ligt er ook aan hoe die jongen is; spontaan, verlegen etc. Ik zou gewoon kijken hoe hij reageerd. Je kan ook als je het niet zeker weet het gewoon eerlijk zeggen bijv; Hee! Lang niet gezien, dan maar even 3 zoenen? :stuck_out_tongue: en dan geef je hem 3 zoenen ofzo ^^
Succes =)

Ik zou het niet gaan plannen maar gewoon doen wat je op dat moment het beste/leukste lijkt:p lekker spontaan haha:D
misschien een knuffel?

Hoi, alles goed?

Hee! hoe is het?

haaaay!
(zij zeggen nu vast ook hee!)
alles goed?
(ja met jullie ?)
jaa (:

zo ungefähr?

hoihooooi!
en dan je armen zo omhoog doen en lief kijken en dan geeft ie je vast een knuffel haha.
en dan zo; allesgoeed?
ja met jou?
ja ooook hoor.
moooi.
zoiets.;$

je voelt het vast wel aan, het ligt aan het moment :wink:

kijk gewoon hoe het gaat:)