hoe moet ik verder?

ik heb nou iets langer dan twee maanden een vriendje,
ik weet alleen niet goed hoe ik verder moet, dit is namelijk mijn eerste serieuze relatie dus heb geen ervaring
we zoenen wel gewoon, hij heeft ook al gevoeld zegmaar, en is al in mn broek geweest.
maar nu weet ik niet hoe ik aangeef dat ik wel meer wil. moet ik subtiele hints geven of gewoon zn broek ingaan om het zo maar even te zeggen :cold_sweat:
iemand tips ? x

Waarom subtiele hints geven of gewoon doen, als je er ook gewoon eerst over kunt praten? Zoiets belangrijks bespreek je toch met elkaar als je een relatie hebt? Het is niet niks, hoor, de eerste keer samen seks hebben.

Idd gewoon met elkaar het erover hebben. Ik snap het wel als je het moeilijk vind om te zeggen, maar het is je vriendje! En als je niet weet hoe je erover moet beginnen, kun je het ook vragen als jullie zegmaar aan het zoenen zijn en het moment komt dat je dat misschien zou kunnen doen. Dan vraag je gewoon of hij er al klaar voor is. En je merkt het vanzelf als hij het niet wil, dan houdt hij bijvoorbeeld je hand wel tegen :wink: