Hoe moet ik verder met hints geven?

Hallo allemaal,

Ik ben de laatste weken helemaal gek op een jongen uit mijn klas, en praat sinds deze week heel veel met hem. Ik kan erg goed met hem opschieten, heb van de week zelfs 2 + uur met hem gepraat op app.
Een vriendin van mij heeft aan hem gevraagd of hij iemand leuk vind & op wat voor types hij valt.
Hier gaf hij gelukkig antwoord op, en ik val best wel in zijn omschrijving. (ging over innerlijk, niet uiterlijk)
Hij wilde toen ook hints, en na wat standaard hints dacht hij dat hij het misschien wist.
Hij zei toen mijn naam, en mijn vriendin zij dat ze niks mocht zeggen, dus geen antwoord kon geven.
Omdat ze niks van mij mocht zeggen, dat gesprek wat zij met hem daarover had is nu voorbij.
Ik weet allen nu niet hoe ik verder moet gaan, ik geef hem wel wat hints. Zet een x neer als ik doei zeg, en maken grapjes zoals als hij een gemeen grapje maakt, ‘ik hou ook van jou’. Of dat hij prachtig is, dit komt wss sarcastisch over omdat het tijdens grapjes gebeurt. Ik weet allen nu niet hoe ik verder moet, het zo zeggen durf ik niet. Ik ben namelijk best verlegen, en dit is de eerste jongen die ik leuk vind en ook nog een kans bij heb, de andere jongens vroegen mij zonder dat ik er iets voor hoefde te doen.

We hadden het trouwens van de week over leuk vinden, ik zei toen dat ik wel een jongen leuk vond, maar hij niet kende. Nu ik er over na denk, best dom haha. Ik had hem toen juist een duidelijk hint kunnen geven, maar dat is helaas niet meer terug te draaien.

Heeft iemand nog tips, hoe ik wat hints kan geven & hoe ik nu verder moet gaan?
Ik zie hem maandag weer, heb nu namelijk vakantie.

Ik hoop dat ik normale reactie’s kan krijgen aangezien ik niet altijd even leuke reactie’s zie staan in andere topic’s. Alvast bedankt, en sorry voor het lange bericht!

Gewoon veel blijven praten op whatssapp, en de subtiele hints blijven geven

Jongens snappen hints niet, vraag of hij iets samen met je wil doen

Bedankt voor jullie reactie’s, ik blijf zeker hints geven.
Ik weet niet of hij de hints snapt, maar vanmiddag zetten hij een ‘x’ achter de doei, wat hij eerst niet deed. Ook reageert hij op dingen zoals ‘dankjewel, je bent zo lief echt een schatje met je opmerkingen’ waarop hij dan ook iets met dat ik een schatje ben.

ik weet 1 ding over jongens.

ze merken geen hints op.

Afspreken gaat helaas niet, hij is een weekend weg met zijn ouders.
Heeft iemand misschien nog verder idéeen om het een beetje te laten merken.

Jongens snappen hints niet

Daarnaast hoeft het niet dit weekend te zijn, maar volgend weekend of een doordeweekse dag?

Als ik een ding geleerd heb is het dat jongens hints niet snappen. De gedachten van jongens is anders dan die van ons. Eigenlijk zou je straight to the point moeten zijn. Alleen dat zullen zij als duidelijk zien.

Ik heb het uiteindelijk vannacht verteld, en gelukkig reageerde hij goed op.
Vannacht toen ik al sliep stuurde hij nog een berichtje dat hij mij ook wel beetje leuk vind, dus nu ben ik blij haha. Hij slaat nog dus kan dadelijk weer met hem praten. =) Trouwens hij had wel een beetje wat door, door de hints maar dacht dat hij zich vergiste.