Hoe moet ik reageren op hem?

Hij zit in mijn klas. En trekt soms wat aandacht. Door te gaan zingen of een hand te geven, me aan te raken of te praten. Maar dat gebeurt niet heel vaak hoor…
Alleen reageer ik er altijd kut op voor me gevoel. Ik zou hem het liefst een dikke knuffel geven maar dat durf ik niet. Ik ben ook bang dat hij het alleen als een grapje zit. Hoe kan ik het beste op die dingen reageren?

Knuffelen, kijken hoe hij reageert, haha.

Geen idee.
Denk je dat ie je leuk vin? :slightly_smiling_face: Zoja, ga jezelf afvragen of je hem maybe ook ziet zitten, ligt aan de situatie hoe je er op gaat reageren kunnen we je niet vertellen :slightly_smiling_face:

Ik vind hem wel leuk, weet alleen niet op hij mij leuk vindt. Ben nogal bang voor een afwijzing omdat ik hem nog zeker een half jaar 5 dagen in de week zie.

haha je lijkt wel op Helga uit “HEY ARNOLD!” XD die is ook verliefd op Arnold maar doet zo bot tegen hem! (niet dat jij er bot tegen HEM doet)

maar ehm misschien de volgende x als hij iets liefs doet, probeer dan ook lief terug te reageren. dat valt hem dan vast op!
en geef hem compliment bv: “je ziet er leuk uit vandaag”

Hmmm ja… Heeft iemand anders nog tips?

als je wil testen of hij jou wel leuk vindt…
kan je dit naar hem sturen: http://www.stiekemverliefd.be/
maar WACHT! Je moet dan eerst een account aanmaken daarzo, en dan pas jouw PERSOONLIJKE link naar hem sturen. dus niet die link die ik naar jou heb gestuurd. want dat is de homepage zelf en staat er uitgelegt wat er gebeurd xD

als hij op jouw link klikt, dan staat er soort love generator. moet hij top 3 namen invullen wie hij het leukst vindt. en dan kijken wie het best bij hem past.
natuurlijk is dit nep maar je kan zeggen: “moet je doen, is grappig” ofzo.
als je geluk hebt, gaat ie serieus invullen. en dan eindresultaat staat er dat ie in de maling is genomen en dat de antwoorden naar jou worden verstuurd :stuck_out_tongue:
en je krijgt dus ook echt een email van de site, met zijn antwoorden :stuck_out_tongue:
als je het niet vertrouwt kan je het eerst bij jezelf testen !

Hmmm, het lukt niet hoor. Ik heb die al wel is gedaan maar kon nooit zien wat mensen hadden ingevult…

haha ';p

Heeft iemand anders nog tips waar ik iets aan heb…?

Hij lijkt een beetje een gekke jongen, dus misschien vindt hij het wel leuk,
als je eens voor hem gaat zingen :stuck_out_tongue:
als je je ook gek gedraagt vinden zo’n jongens dat wel leuk denk ik.

Gek, nee dat is hij zeker niet. Hij is wel heel lief en grappig…
En ik ga echt niet zingen! Dat kan ik gewoon niet

Iemand nog wat?

Oehh, hij legde vandaag zijn handen op mijn schouders toen ik zat. Ik pakte toen zijn handen vast. Is dat een goede reactie?

^
ja hoor

Vandaag stond hij naast mij in de gang op school en ik zat op zo’n tafeltje die daar altijd staan en toen streelde hij een paar keer met zijn hand over mijn been. Ik denk dat hij het alleen als ouwehoeren ziet… Maar ik weet dan nooit wat ik moet doen als hij zoiets doet. Ik keek hem maar heel lief aan…

Wat zou ik kunnen doen in plaats van hem een beetje aan te kijken?

geef een opmerking en kijk hoe hij reageert.
zeg uitdagend ofzo
ga je lekker :stuck_out_tongue:? (met een wenkbrauwwriebel ofzo )

Heeft iemand nog een goed idee hoe ik hem voor mij kan winnen? :slightly_smiling_face:

Hem complimenten geven.Zorgen dat je alleen met hem bent en een praatje maken.