Hoe moet ik op hem afstappen?

Lieve girlscene lezeressen,
Ik ga maandag op een jongen afstappen om hem te vertellen dt ik hem leuk vind alleen weet ik niet hoe ik ervoor kan zorgen dat hij naar me luisterd. Hij heeft zegmaar roddels over me gehoord en ik ken hem niet zo goed dus ik weet echt niet hoe ik dat gesprek moet beginnen. Moet ik zegmaar gewoon zijn naam roepen en als hij kijkt zeggen dat ik hem iets moet vertellen of is er een andere manier? Het klinkt misschien vaag maar ik heb echt tips nodig.

Alvast bedankt. :grinning:

ehm, aan mij heb je niks. :blush:
sorriee.

up!

Mij lijkt het niet zo’n slim plan als je hem bijna niet kent, meteen te zeggen dat je hem leuk vindt. Je zou eerst kunnen proberen hem te leren kennen etc.

Ik vind het schokkend als iemand die ik niet ken op me af stapt: “HOI IK VIND JE LEUK.”

Agree.
Ik zou eerst een beetje contact met hem zoeken, praatje met hem maken.
Dan komt het vanzelf wel, want ik denkt dat een jongen het een beetje raar
vind als een bijna wildvreemde op hem afloopt en zegt dat zij hem leuk vind.

Ik ben geen vreemde^_^ alleen, ik moet het gewoon zeggen omdat ik daarmee m’n gedrag uitleg… We kennen elkaar niet ZO goed maar we hebben wel op msn gesproken en op school een paar keer :grinning:

vraag of hij met jou en mss nog wat vrienden iets leuks af wil spreken binnenkort

Niet in een keer zeggen dat je hem leuk vindt. De spanning moet er ook in blijven. Beter ga je iets drinken ofzo met hem.