Hoe moet ik omgaan met liefdesverdriet?

Op een ander topic van mij heb ik verteld over een jongen dat ie me wss gebruikte. Ik vind hem echt heel erg leuk en voel me daarom ook erg rot. Ik vind het moeilijk om mijn gedachtes aan de fijne momenten met hem los te laten zoals hand in hand lopen, bij hem op schoot zitten enzovoorts. Dit zijn fijne gedachtes en daarom is het zo moeilijk en dan denk ik aan de stomme gedachtes en gaat het wel weer. Maar ik voel me zo enorm klote en het doet pijn. Hoe gaan jullie om met liefdesverdriet en hebben jullie tips? Pleaaaase i need them!!

Ga leuke dingen met je vriendinnen doen en zoek afleiding

Download popcorn time op je laptop! Hiermee kun je gratis films en series kijken… helpt bij mij wel :wink:

Veel ijs en andere lekkere dingen eten! Veel leuke dingen doen vriendinnen. En geef het tijd!

oeiii…liefdesverdriet… heel pijnlijk! bij mij duurt het nu ook al een tijdje… maar het slijt met de tijd.

wat de andere ook zeggen zoek afleiding en neem deze tijd om jezelf weer opnieuw te ontdekken. Jij bent het echt niet waard om gebruikt te worden…er zijn genoeg andere jongens die jou wel gelukkig kunnen maken! als je merkt dat je gedachtes weer naar hem toe gaan, ga dan wat anders doen…zoek ook dan afleiding.

Ik merkte bij mezelf dat ik er alleen niet uit kwam… ik ben erg onzeker geworden door mijn breuk en heb er voor gekozen om naar een psycholoog te gaan. Dat werkt voor mij heel goed :slightly_smiling_face:

ik hoop dat je hier wat aan hebt!
veel sterkte en een dikke knuffel!

Tijd tijd en tijd.
Mijn eerste echte relatie ging uit, en ik was er kapot van.
Ik had gewoon heel erg veel netflix gekeken, ik sliep veel meer. Eigenlijk gewoon afleiding zoeken!
Plan logeerpartijen met je vriendinnen en ga lekker uit!
Je bent zoveel meer waard dan die klootzak.
Laat je niet gek maken, en ik weet hoe kut liefdesverdriet kan zijn maar geloof me het komt goed (:

Wijn, ijs, tissues, veel huilen, afleiding zoeken en tijd.

Veel doen met vriendinnen, jezelf verwennen ( toen het uit was met mijn ex nam ik bijvoorbeeld eindelijk de tattoo die ik al heel lang wou). Uitgaan. Gewoon leuke dingen doen.