Hoe moet ik omgaan met een vriend die een voet-fetish heeft?

Ik ben Emma, en ik ben 17 jaar oud.
Ik heb nu al 11 maanden een relatie met mijn vriend Mark.
Na het sporten had ik mijn schoenen en sokken uitgedaan op de slaapkamer, en ik liep weg.
Na een kwartier kwam ik terug en ik zag dat mijn vriend aan mijn sokken rook.
Hij heeft me het opgebiecht en ik ben daarna meteen gaan googelen.

Hoe moet ik hier mee omgaan? De relatie beëindigen? En hoe moet ik dit met de seks erbij betrekken?

Groetjes,

Emma.

Ik (als iemand met een voet-fobie) kan het me echt niet voorstellen maar goed. Ik heb het dus omgedraaid en daar moeten mensen ook rekening mee houden (zeker tijdens de seks). Ik geef dan ook altijd aan wat ik wel en niet wil op dat punt. Ik zou aan hem vragen of hij fantasieën heeft mbt voeten, en of die waar te maken zijn.
Om het na 11 maanden uit te maken alleen omdat hij verzot is op voeten lijkt mij een beetje overdreven. Ik zou er gewoon over praten. En als het echt niet jou ding is, jammer voor hem dan zou ik zeggen haha.

Ja, maak het gelijk uit!

-__-

Sorry hoor maar vind jij jouw vriend wel echt leuk?

jij wilt je relatie beëindigen omdat je vriend het leuk vind om aan je sokken te snuiven?

Als je écht van je vriend houd, zou je hem wel accepteren zoals hij is. Dus ook zijn voet fetisj.

Na 11 maanden pas erachter gekomen dat je vriend je voeten leuk vind? :flushed:

Tijdens de seks zat hij er wel af en toe aan met zijn handen, strelen enz.

Maar, ik wist niet dat hij er zo geobsedeerd van was.

Ik hou heel erg veel van hem ik wil zeker de relatie NIET beëindigen door zo’n fetishj.

Ik wil alleen weten hoe ik er het beste mee om kan gaan tijdens de seks, en in het algemeen enz.

Dat moet je niet aan ons vragen, dat moet je aan JE VRIEND vragen. Hij weet wat hij wil en hij kan je vertellen hoe jullie er samen mee om kunnen gaan.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA

Vraag of ie je voet wilt likken.

^ Wel eerst je voeten gaan wassen.

Nee juist niet.
Hij vind de geur na het sporten juist lekker

Steek je voeten onder zijn neus, vind ie vast sexy

Tbh ik zou het wel uit maken. Ik vind voeten echt enorm vies en ik moet geen vriend hebben die daar op geilt. Plus dat de seks voor hem dan ook minder is als hij die behoefte wel heeft.

Oh daar had ik over heen gelezen, maar goed, hoef je daar dus ook niet over na te denken. ‘’ Gewoon gaan met die banaan. ‘’

Serieus: Kijk naar wat je eigen waarden zijn en of jij het kan accepteren of niet. Kan jij dit niet, dan kan je inderdaad beter de relatie beëindigen aangezien jij niet van hem kan eisen dat hij zijn fetish uit de weg doet voor jou.

HAHAHAHAHA

Tsja, als hij dat lekker vindt, waarom niet? Ik moet niks hebben van voeten, schoenen of sokken. Sommigen hebben daar geen probleem mee. Je kan tegen hem zeggen dat hij je dan niet moet aanraken maar eerst zijn handen moet wassen nadat hij je sokken/voeten heeft aangeraakt.

Dagelijkse voetmassage omg stuur maar naar mijn huis hoor.

:upside_down_face:

Vooral aan de onderkant ja, lijkt me niks als mijn vriend mij daar zou gaan strelen of iets, dat kietelt enorm