Hoe moet ik nu zo verder...

ik heb dus een beetje een aparte ´relatie´ gehad met een jongen. Ik begin even van begin af aan om het duidelijker te maken.
Iets meer dan half jaar geleden leerde ik een jongen kennen ophet werk en ik was meteen op slag verliefd. Op het werk flirtte we veel met elkaar en al snel ook via whatsapp. door de dingen wat hij zei leek mij vrij duidelijk dat hij mij ook leuk vond.
Alleen na een korte periode ben ik weggegaan bij dat werk wegens omstandigheden…
ik bleef met die jongen praten, iedere dag. Ik was nog zooo verliefd op hem. Ik wilde graag afspreken maar ik had eigenlijk niet het idee dat hij het wel wilde.

Hij begon ook meer afstandelijker te praten zegmaar, dus zonder kusjes etc.
Na een korte tijd vroeg hij om naaktfotos… dat heb ik gestuurd (en hij heeft mij ook wat gestuurd) Ja dom van me ik weet het, ik wilde zo graag aandacht van die jongen :’)

daarna zei hij dat hij alleen een seksdate wilde. Ik wilde dat niet en ik zei dat graag eerst gewoon wilde afspreken, maar hij zei dat hij er geen behoefte aan had.
Maar toch praatte ik met hem, tot op heden, nog élke dag. Ik heb nog nooit zoveel met een jongen gepraat op whatsapp als met hem. Wel zei hij dat er nooit wat zal komen tussen ons… hij zei ineens dat hij me niet leuk vond en dat we te verschillend waren.
In deze half jaar hebben we ook een paar keer een kleine ruzie gehad. Als ik begon over afspreken, of dat ik hem mis, werd hij vaak boos of deed kortaf terug. Soms liep het uit de hand en dan blokkeerde hij me ineens op whatsapp. Ik begon dat altijd via facebook tegen hem te praten en élke keer heeft hij me binnen 1 dag nog toegevoegd.

Het leek wel alsof hij aan de ene kant niet wilde praten, maar aan de andere kant kon hij het ook niet laten om het wel te doen. Als we even geen contact hadden begon hij vaak vanzelf te praten, ook al zei hij dat hij het prima zal vinden als we geen contact meer zouden hebben.

We hebben dus al behoorlijk poosje elke dag contact met elkaar, maar ik heb hem nu al sinds ik weg ben van het werk, niet meer gezien. Ik mis hem dus verschrikkelijk en helaas, ik ben nog steeds tot over mijn oren verliefd op hem.
Gister vroeg hij nog aan mij wat ik vandaag te doen had want hij wilde dat ik langs zou komen omdat hij me ‘wilde neuken’
Kort daarna zei hij al ‘Nee ik wil dit helemaal niet. We moeten gewoon al het contact verbreken’

Dus ik vroeg waarom, waarop hij zei ‘Dan kan jij verder en dan kan ik verder met iemand’
Ik vroeg of hij een ander meisje leuk vind, en hij zei ‘soort van’
Oke, prima als hij met een ander meisje verder wilt. Tuurlijk heb ik daar moeite mee en wilde hem voor mij hebben, maar zo gaat het eenmaal niet. Dat wil ik best respecteren en accepteren.
Maar, die jongen verbreekt nu zo bruut het contact.
Emotioneel is het echt een zware klap voor mij, vooral door de manier waarop hij dit doet.

Hij zei gister dat we moesten stoppen met praten. Vandaag vroeg ik hem nog een ding. Hij reageerde en zei daarna ‘Hou je nou je mond weer?’
Dus ik reageerde niet meer. Alleen, ik kom er net ook al achter dat hij me via Facebook ineens heeft verwijderd. Ik vind dat hij echt grof met mijn gevoelens omgaat, hij wilt het niet eens normaal afsluiten zodat ik er ook nog enigszins mee kan leven. Ik heb hem net nog een berichtje gestuurd over hoe ik me voel, dat ik het normaal wil afsluiten, dat ik hem echt respecteer, etc, etc… maar hij reageerde alleen met ‘Stop gewoon met praten’

Hoe moet ik dit nu voor mezelf afsluiten? Ik wil dit zo graag normaal afsluiten met hem. Hij is niet zomaar iemand voor mij. Ik praat een half jaar met hem heel intensief, ik heb hem in vertrouwen genomen, hij weet alles voor me, ik ben gewoon verliefd op hem, en ineens duwt hij me zo grof weg. En dan ook nog zo’n harde steek onder water door me te verwijderen op FB…

Kunnen jullie mij advies geven? Ik zou nog graag iets willen zeggen, maar wat? en moet ik dat wel doen?

Geen moeite meer voor die jongen doen, klinkt echt als een zak…
sorry

Ik denk dat hij je alleen maar voor seks wilde…

Als ik jou was zou ik gewoon de tijd nemen om even alles op een rijtje te kunnen zetten. Dat hij jou van Facebook heeft verwijderd is natuurlijk niet leuk, maar van de andere kant heeft het ook een voordeel: zo zie je zijn foto’s/statussen niet meer. En kun je dus ook niet meer denken ‘oooh wat is ie toch leuk’. Ja, het is hard maar uiteindelijk is het beter voor jou dat je zijn leven niet meer ziet.

Het is moeilijk en het zal zeker heel veel tijd kosten, maar je komt erover heen.
Stay strong :heart:

Die roze bril afzetten. Wat een zak. Hij wil alleen seks met je en niets meer, dat heeft hij duidelijk laten blijken. Zoek afleiding bij vriendinnen en dan komt er vanzelf een jongen langs die lief voor je is en bij je hoort, want deze hoort overduidelijk niet bij jou

Je ben beter af zonder hem.
Waarschijnlijk houd hij niks geen rekening met jouw gevoelens en kan je hem beter gewoon met rust laten. Hij wilde alleen maar seks en geeft niet echt om je (tenminste, zo komt het op mij over).

Probeer hem te vergeten, dat is lastig maar jij verdient veeeel beter! Onthoud dat.

Wat een lieve reacties! Dat hij zo’n zak is, maakt het misschien alleen makkelijker voor mij om hem te vergeten, haha. Maar ik vind dit zo jammer, ik heb echt veel aan hem gedacht, gepraat, enz… Hij was echt wel een beetje speciaal voor mij :flushed:

Ik zou nu eigenlijk het liefst al zijn fotos en berichtjes moeten verwijderen, maar dat is ook zooo moeilijk omdat hij ook lieve berichtjes heeft gestuurd wat mij blij maakt… Ook heeft hij mij een paar maanden terug een heeelee leuke lieve foto van zijn gezicht gestuurd naar mij, omdat ik hem zo miste… :flushed: en die foto had hij voor mij gemaakt… en ik vind die foto zoo lief en leuk dat ik het zonde vind om het weg te gooien!

hij is zo gemeen :frowning_face:

Gooi hem van alles af. Facebook, nummer uit je telefoon etc.

Foto’s en berichtjes zou je nog ergens in een mapje op je computer kunnen bewaren en gooi ze daarna van je mobiel af.

Deze jongen maakt mij zo verward…
Hij zei dus dat het hem niet interesseert wat ik voelde enz…
en ik vroeg nog of hij me nog wilde toevoegen op fb en waarom hij dit nou precies gedaan heeft…
Maar toen vroeg hij ‘wat wil je nou eigenlijk?’
Nou dus ik heel verhaal verteld over dat ik het prima vind dat hij het contact wil verbreken maar ik vind het best respectloos hoe hij het gedaan heeft omdat ik wel echt wat voor hem voel enzo…
Maar hij ging er ineens best lief op in enzo en nu praten we ineens weer zoals eerder met elkaar. Maar ik denk dat ik het beste alsnog contact verbreking moet doorzetten want ik denk echt dat dit soort dingen vaker zullen voorkomen… aangezien het ook al paar keer eerder is gebeurt…
Maar mijn god want snap ik weinig van deze jongen.
Trouwens ik ben echt blij met jullie reacties! :slightly_smiling_face:

En @Falathiel: Goed idee ! Dat ik de foto’s en berichtjes op de computer zet… Dan heb ik ze iig niet meer op mijn mobiel en als ik over hem heen ben zegmaar of geen behoefte meer heb aan die foto’s/ berichtjes, dan kan ik ze nog voorgoed verwijderen :slightly_smiling_face:

Je verdiend 1000x beter, hij is je helemaal niet waard. Laat het lekker gaan. :slightly_smiling_face:

Bedankt voor jullie reacties <3

He meid, jij verdient veel en veel beter! Sorry maar wat een lul is die vriend van je zeg! Hij wil enkel seks van je en als hij dan begrijpt dat het niet gaat lukken om je enkel voor de seks te houden, dan wil hij je niet meer horen.

Verbreek het contact het hem, dit kan niet meer goedkomen. Er zijn inderdaad zulke jongens op de wereld. Maar er zijn er ook die het goed menen en op een dag zal je zeker zo eentje vinden. Sterkte meid!! :sob::muscle:

Hou de eer aan jezelf en zoek iemand die jou respecteert om hoe je bent! Want dat doet hij duidelijk niet.

Het is moeilijk, maar ik zou die plaat van voor je hoofd halen

Hij was op zoek naar een ding en dat kreeg hij niet van je, dus nu is hij boos.
Probeer hem te vergeten :frowning_face:

Succes!

Ik weet hoe moeilijk het is om hem te laten gaan. Je hoopt nog steeds dat hij toch nog omkeert, dat hij wel de hele tijd lief voor je is… Net zoals Colplay’s fix you zei: When you’re too in love to let it go.
Het gaat moeilijk worden, maar als hij alleen uit was voor seks en je zo laat vallen omdat ie iemand anders is tegen gekomen is hij het niet waard. Alleen denk je dat ie dat wel is, later kom je er achter. Zo gebeurde dat twee weken terug ook bij mij, alleen op een iets andere manier.

Heel veel succes!

http://www.youtube.com/watch?v=tgIsdmRW-uk

Dit sowieso.

Probeer hem te vergeten, verbreek al het contact met hem, verwijder alles wat je aan hem terug doet denken en onthou dat hij een zak is!

Je verdient veel beter dan hem!

Sterkte meis :sob::muscle: