hoe moet ik nou reageren?

Okee om het kort te houden:

Ik heb een paar klierjongens in de klas die elke x wat in mijn bh gooien zegmaar. En nee ik ben niet zo’n sletje die expres inkijk heeft en ik heb ook niet overdreven grote borsten. Ze doen het soms ook wel bij andere meiden maar dus meestal bij mij en ik vind het echt niet grappig meer.
Dus, hoe moet ik de volgende x reageren? $

Gewoon slaan/boos worden/schelden. Het is zeer respectloos om spullen naar borsten te gooien.

Oke, maar de vorige x werkte dit niet zo goed omdat ik niet zo makkelijk boos wordt. Dus heb je tips hoe ik dit kan aanpakken? $

De kleinste in elkaar slaan.

up

Waarschijnlijk doen ze het meest bij jou omdat ze je reactie het ‘grappigst’ vinden (d.w.z. het snel boos worden). Volgende keer koeltjes reageren en gewoon weggaan, na een tijdje is het niet leuk meer voor hun.

een paar dagen een dicht truitje aantrekken waardoor er niks meer in gaat?
zodat ze het bij jou zegmaar ‘afleren’…

Vies terugkijken? (of andere dingen die met lichaamstaal te maken hebben)

Wat een stomme jongens zeg… maar goed ik denk dat je het idd soort van moet negeren, dan is het voor hun niet meer grappig want het leukste is voor hun jouw reactie.

hetgeen wat ze erin gooiden terug gooien?
Of draag een mooie sjaal, die je ook in de klas kan aanhouden :slightly_smiling_face:

Oke, ik ga proberen of het deze keer misschien beter werkt!
Bedankt voor de tips!

Wat gooien ze er eigenlijk in? Als het spullen van hun zijn kun je het ook houden, misschien leert dat ook wel wat af :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ja, al geprobeerd maar dan komen ze dus naar me toe en schuiven de sjaal weg. Alleen mijn 'coltrui heeft het overleefd maar daar is het nu toch echt te warm voor xD

Ik betwijfel of je het zelf hebt gelokt. Jongens zouden niet zo snel spullen gooien naar iemand die het écht niet pikt om zo behandeld te worden. Zei je wel iets toen ze voor het eerste keer wat indouwden?

Nee gewoon kleine prutjes zoals gummetjes, kleingeld (echt klein jammer genoeg xD ) dus gewoon waardeloze dingetjes.

Volgensmij was ik toen te verbaast om maar een woord uit te spreken.
Ik ben niet iemand die heel snel een woordje klaar heeft namelijk.
Maar ik heb daarna wel gezegt dat ik het niet leuk vond.
Maar sowiso, 1 keer vind ik eerlijk gezegt nog niet heeeel erg maar nu is het gewoon te vaak en ik voel me best wel bekeken zegmaar. En het is idd gewoon respectloos.

Ja, het zijn echt van die zielige jongetjes *zucht.

Maak ze belachelijk, zodat ze ergens in een hoekje gaan janken…

'Wat loop je nou te klieren en rotzooi in mijn bh te gooien. Aan jullie gedrag te zien kunnen jullie geen meid krijgen die jullie wilt he… Zielig hoor. Gooi jezelf voor de trein ja, zo snel mogelijk ook. Ezels." - zo zou ik bijv. reageren XD

Gewoon negeren! Ze doen het waarschijnlijk gewoon omdat zoals Lovelyprincess geloof ik al zei, omdat je een leuke reactie daarop geeft. Na een aantal keer negeren houden ze écht wel op

ik had dat zelf ook een keertje, maar zij kwamen niet bewust naar mij toe om bijv. een sjaal aan de kant te schuiven… Ik ging dus gewoon met mijn handen onder mijn kin zitten waardoor je eigenlijk alles gewoon blokkeert… Toen hielden ze wel op =D

Geef ze een knietje. In het vervolg durven ze niet meer bij je in de buurt te komen.
En wees blij dat je geen overdrven grote borsten hebt, ik wel, dus ik ben ALTIJD het doelwit. Ik heb er eentje ook een keer een knietje gegeven, hij en z’n vrienen wisten niet hoe snel ze weg moesten komen.

[quote author=MissyMii link=topic=151137.msg[quote author=MARIETOULOUSE link=topic=151137.msg[quote author=MARIETOULOUSE link=topic=151137.msg5171669#msg5171669 date=1271061392]#msg[quote author=MARIETOULOUSE link=topic=151137.msg5171669#msg5171669 date=1271061392] date=1271061392]#msg[quote author=MARIETOULOUSE link=topic=151137.msg[quote author=MARIETOULOUSE link=topic=151137.msg5171669#msg5171669 date=1271061392]#msg

Ja maar je kan niet de hele dag met je handen onder je kin zitten. En het zijn dus van die doorzetters xD

[quote author=MissyMii link=topic=151137.msg[quote author=MARIETOULOUSE link=topic=151137.msg[quote author=MARIETOULOUSE link=topic=151137.msg5171669#msg5171669 date=1271061392]#msg[quote author=MARIETOULOUSE link=topic=151137.msg5171669#msg5171669 date=1271061392] date=1271061392]#msg[quote author=MARIETOULOUSE link=topic=151137.msg[quote author=MARIETOULOUSE link=topic=151137.msg5171669#msg5171669 date=1271061392]#msg

Hahaa ik ben blij dat het bij jou werkt, als ik geen andere oplossing meer zie geef ik ze idd wel een kietje :smiling_imp:

– bedankt voor jullie reacties! Ik hoop dat het werkt! –