hoe moet ik nou doen?

Ik val eigenlijk altijd op jongens die ik amper ken, en die ik dan vaak pas beter leer kennen als ik ze minder tot niet meer leuk vind, omdat ik er dan pas tegen durf te praten. Weinig kans dus.
Maar ik vind een jongen leuk ( nouja leuk, ik ben verliefd) en die ken ik al bijna 2 jaar.
Maandag was ik bij hem, en het was super gezellig , maar ik was best wel stil.
En hij deed ook wel anders, vrolijker! Niet dat dat iets betekend want ik heb ook welleens vrolijkere buien.
Maar hoe kan ik nou er achter komen of hij mij leuk vind , en meer met hem gaan afspreken.?
Hij zit bij me in de klas, dus ik zie hem elke dag.
En zijn zus en een goede vriendin van mij en hem zeggen dat hij ook anders doet, veel over mij praat enz.

nou dan vind hij je echt wel leuk hoor !
misschien kan je op msn/hyves of gwn op school vragen of hij nog eens wilt afspreken omdat je het super gezellig vond maandag?

& over dat je vaak op jongens valt die je amper kent; heb ik ook hoor !
vaak zijn dat de populaire/macho jongens waar ik op val, en als ik ze beter leer kennen vind ik ze niet leuk meer omdat ze dan nogal arrogant, egoïstich enzo zijn.

nja succes ermee in ieder geval !
xxx

@ miss_suusjjj
Ja die machotypjes , zo erg!
Maar de jongen die ik nu leuk vind is echt heel anders, absoluut niet macho, gewoon heel lief!

Ik denk ook dat hij je wel ziet zitten, zekers al je vriendinnen ook opmerken dat ie zich anders gedraagt bij jou! :smirk:

Ik denk dat als je een jongen niet meer leuk vind als je 'm beter kent, je niet echt verliefd bent. Want bij echte verliefdheid wordt het vaak alleen maar sterker -tenzij hij heel anders blijkt te zijn dan je in eerste instantie dacht natuurlijk.

Maar spreek wat met hem af and have fun! Gewoon gezellig naar de stad en daar een terrasje pikken, bios, bij je thuis filmpje kijken, chillen in het park of whatever. En ja, dat klinkt heel date achtig, maar dat moet het natuurlijk ook zijn. En ik denk niet dat je voorzichtig hoeft te doen, want het klinkt echt alsof hij jou ook leuk vindt!

Veelplezier!

Mee eens. :wink:

Ik val ook op jongens die ik nauwelijks ken, maar dat zijn zulke lieflijke types waar ik zelfs niet durf tegen te praten omdat ze er zo kwetsbaar uitzien haha :’) maar meestal val ik ook op lieve types die me vertellen dat ze me heel leuk vinden hihi :blush:

0f Topic; volgens mij vind hij je leuk, aangezien zijn zus je vertelt dat ie veel over je praat, dat is een positieve punt!