Hoe moet ik indruk maken op de brugklas.

Hallo ik ben inass en ik had een vraagje,
Hoe kan ik indruk maken op de brugklas
want op de Basisschool heb ik namelijk weinig vrienden gehad.
Dus wil ik een nieuw begin beginnen en vriendjes en vriendinnetjes maken
Ik heb mijn kenningsmakings dag op de middelbare vandaag gehad en het veel heel erg mee maar toch ben ik nog steeds een beetje onzeker over mezelf ik wil daar vanaf en uit mn schelp kruipen wat ik al eerder had moeten doen. ennuh… voor de toekomstige bruggers die bang zijn om gepest te worden het valt echt mee ze pesten je amper en ze laten je met rust ( tenzij je irritant over de gangen gaat rennen.

Tegen iedereen vriendelijk doen, niet slijmen bij de leerkrachten, er verzorgd uitzien en normale mooie kleding dragen, spontaan zijn,… maar vooral jezelf proberen te zijn.

Brugklastopic #1138912

Gewoon jezelf zijn (:
en niet chagrijnig kijken helpt ook, denk dat mensen eerder naar je toe komen als je een vriendelijk gezicht hebt (:
Juist als je probeert ‘indruk’ te maken, valt dat misschien op en gaan mensen je een beetje als aandachtstrekker/fake zien ofzo? ik zeg ook maar wat hoor.

niet extra indruk proberen te maken, blijf gewoon jezelf, je overleefd het wel. (:
en anders hoi de brugklas lezen?

Wees jezelf, loop niet mee met anderen, stel jezelf open voor andere mensen.

Juist niet proberen al te veel indruk te maken,
blijf gewoon jezelf!

Again?!

Het beste wat je kunt doen is jezelf blijven, al is dat soms heel moeilijk. Om jezelfvertrouwen wat naar boven te halen kun je misschien wat leuke nieuwe kleren kopen. Maar probeer vooral niet te veranderen, jij bent jij, en anderen vinden je het leukst zoals je bent.

En je hoeft geen indruk te maken, laat dat los

Ach komop, alsof niemand van jullie aan het begin van de brugklas er aan dacht hoe je het beste een leuke indruk kan maken.

Gewoon spontaan zijn, verzorgd en leuk uitzien (=

1 topic over de brugklas aan maken (de andere in subforum School) is genoeg.

En vooral niet het woord drugs (ik refereer naar je nickname) gaan rondstrooien.

gewoon onthouden dat iedereen nieuw is!

vooral spontaan zijn! merkte ik bij mezelf ook!