Hoe moet ik hiermee omgaan?

i

Je zegt dat je om hem geeft, dus dat is je antwoord? Ondanks zijn “gebreken” hou je van hem?

Ik weet niet, het klinkt niet als een uitmaak kwestie. In een relatie geef en neem je, maar je moet iemand niet willen veranderen. Jij zal ook best dingen doen die hij niet leuk van jou vind, heb je daar wel eens aan gedacht?

Over dat niet bereikbaar zijn enzo, verwacht niet gewoon te veel van hem? Een relatie betekend niet 24/7 op elkaar lip zitten, je moet elkaar ook de ruimte geven.

Ik vind zijn gedrag eerlijk gezegd niet echt een reden om het uit te maken. Natuurlijk kan hij zich ook wat inschikken, maar jij moet ook gewoon accepteren dat hij deels gewoon zo is. Als je dat niet kunt, dan heeft het denk ik niet veel zin om de relatie voort te zetten.

Ik vind de voordelen groter dan de nadelen. Maar als jij er niet mee kan leven - uitmaken. Het is jouw relatie.

Tja, niemand is perfect.

Jup jullie hebben volkomen gelijk! We moeten elkaars ‘slechte’ gewoontes ook kunnen accepteren. We komen er samen altijd wel uit. Hij is het me ook waard. Bedankt allemaal.