Hoe moet ik hier op reageren?

Ik heb een jongen leren kennen via een vriendin van mij. we hebben elkaar heel lang gesproken op msn en begonnen elkaar leuk te vinden. toen zijn we vaak gaan bellen, en hebben ook een x afgesproken. het was een super leuke dag en we waren allebij verliefd op elkaar. hij zou deze vakantie samen met die vriendin van mij een paar nachten blijven slapen omdat hij 2 uur met de trein bij mij vandaan woont. hij had tegen die vriendin van mij gezegt dat hij me zou vragen. op het laatste moment vertelde hij mij dat hij helaas niet meer kon komen omdat hij problemen thuis had. die vriendin van mij kwam ook niet meer. nu doet hij heel raar tegen mij en negeert me compleet. als ik tegen hem op msn praat zegt hij ook niks meer terug. soms bel ik hem en doet hij heel droog tegen mij en praat hij amper. terwijl het voorheen altijd was ’ ik hou van je’. ik weet niet wat ik heb gedaan en waarom hij zo doet. hij heeft tegen mij en tegen allemaal andere mensen gezegt dat hij me leuk vind. en tegen die vriendin van mij zei hij dat hij wel van me houd maar dat hij de afstand erg moeilijk vind. hoe moet het nu verder? moet ik hem bellen en het tegen hem zeggen? of moet ik naar hem toe gaan? en wat moet ik tegen hem zeggen? hebben jullie misschien tips?

Xxx

Ik zou um met rust laten. Hij wil duidelijk niet meer.

bellen en vragen wat er aan de hand is, dat hij sinds hij die afspraak afgezegd heeft wat vreemd doet en dat het je dwars zit? en als er idd thuis iets is of je langs moet komen?

maar waarom zegt hij het niet gewoon eerlijk?

Sorry maar ik wordt best gek van deze topics, niet tegen jou bedoeld ofzo maar in het algemeen. Je kan toch ook zelf denken zo’n moeilijke vragen zijn het niet en je moet doen wat jou het beste lijkt. Wij kennen die jongen neit hoe moeten wij dan weten waarom die niet eerlijk is etc.

Nou wil je dat het weer leuk wordt tussen jullie dan moet je met hem gaan praten, mij persoonlijk lijkt het handigst in het echt dus niet over de telefoon. Wil je dat het zo blijft dan praat je niet meer met hem.

Je moet tegen hem zeggen wat je wilt zeggen, bv dat je met hem praten dat je het raar en jammer vind dat hij plots zo doet en of die er misschien een reden voor heeft omdat je het altijd heel gezellig met hem had.

en zowiezo er kunnen zoveel dingen zijn, misschien is hij verlegen weet die niet hoe die het moet aanpakken, misschien heeft iemand iets rots over je verteld/verzonnen, misschien heeft die het thuis heel moeilijk etc.

Daarom kan je het best met hem praten allene zo kom je erachter.

mischienb durft hij het niet te zeggen ofzo :wink: vraag het

Hem met rust laten, wachten totdat ie naar jóu komt

vraag wat er is, reageert hij daar niet echt op : vergeet hem!