Hoe moet ik het zeggen?

Vorig weekend heb ik met een jongen gezoend. Ik wist toen nog niet echt of ik hem leuk vond… Maar nou hebben we gister weer gezoend, en eigenlijk ben ik er wel zeker van dat ik niks wil. Alleen denkt hij volgens mij van wel… Hoe moet ik hem dit vertellen? Want ik zie hem volgend weekend waarschijnlijk weer op een feestje en eigenlijk wil ik wel dat hij het dan weet
Xxx

Heb je zijn nummer? Stuur hem anders een berichtje met dat je het gezellig hebt gehad met hem maar dat je eigenlijk niets meer met hem wilt. Het is een beetje dubbel omdat je wel 2x met hem hebt gezoend. Leg dit ook uit dat het lastig is, maar dat je denkt dat het echt beter is zo.

Zeg dat je het leuk met hem vond maar je hem geen verkeerde ideeën wil geven over je gevoelens voor hem?

sms hem iets in de trant van; hee, ik wilde je even laten weten dat ik het de afgelopen twee keren erg gezellig vond maar dat het daar voor mij bij blijft. je bent leuk, maar ik wil je geen verkeerde ideeën geven over wat ik voel. hoop dat we toch nog gewoon vrienden kunnen blijven? X

sms hem niet. dat is echt heel cru. je hebt het lef gehad om met hem te zoenen, toon dan ook het lef hem in zijn gezicht te vertellen hoe het zit. Ik vind dat hij daar recht op heeft, zeker als hij jou wel leuk vindt. Je kunt hem sms’en van ‘we moeten even praten’, maar vertel hem dan wel eerlijk hoe en wat. Ik weet zeker dat hij je eerlijkheid waardeert, hoewel dat misschien op dat moment zelf wel niet zo zou zijn…

Wees eerlijk en zeg het tegen hem…
Jij zou het ook fijn vinden als een jongen dat bij jou deed, Bel hem op om wat af te spreken en dan zeg je hoe je erover denkt :wink:.