ik ben echt helemaal gek op een jongen,
ik ken hem sinds groep 3, en onze moeders waren vroeger hele goede vriendinnen, zo kennen ook de families van onze ouders elkaar heel goed, dus opa & oma ook enzo. ze groeiden een beetje uit elkaar en toen gingen hy & ik naar dezelfde basisschool en werden ze weer vriendinnen. myn broertje & zyn zusje zitten nu ook by elkaar in de klas. ik ben ondertussen wel verhuisd, maar ik zie hem door de vriendschap van onze ouders, broertje & zusje heel vaak. we hebben ook een beetje dezelfde vrienden, en dezelfde dingen die we leuk vinden. en myn broertje en hy doen dezelfde sport.
al sinds vroeger pushte iedereen ons heel erg om met elkaar te gaan en in groep 7 & 8 was hy dus ook echt verliefd op my. alleen toen zag ik hem meer als mn beste vriend en niet meer. nu ben ik echt gek op hem, en ik weet door onze ouders en vrienden dat hy ook wel iets voor my voelt en dat er iets is alleen ik weet niet precies wat. iedereen zegt ook ‘als je echt wilt weten wat, dan moet je het aan hem vragen want hy is de enige die het antwoord weet’.
alleen hoe ga ik dit vragen of hem vertellen dat ik hem leuk vind of misschien wel allebei ?
x lindsey, ik hoop op heeeeeel veel reacties & tips