Hoe moet ik het goedmaken met m'n vriendje?!

Ik heb de laatste tijd echt vaak ruzie met mijn vriendje… Ik wordt er echt verdrietig van.
Nu hebben we ook ruzie omdat ik zaterdag met hem uiteten zou gaan maar dat kan helaas niet doorgaan omdat ik een verjaardag van een super goede vriendin heb. Nu is hij helemaal boos en vind hij dat ik hem laat stikken. Hij wil nu dat ik een goede manier bedenk om het goed te maken en sorry zeggen is deze keer niet genoeg… Wat moet ik doen?!
Ik wil graag tips…

En eerst met hem uit eten en daarna naar de verjaardag?
of het uit eten met hem een andere keer inhalen?
Leg hem uit dat het uit eten altijd kan en die vriendin maar 1 keer per jaar jarig is.

Plan snel een nieuw etentje :slightly_smiling_face:

Eerst met hem uit eten gaan en dan naar die verjaardag samen met hem :slightly_smiling_face: of snel een nieuwe datum prikken, maar dan zou ik wel meteen met een goed voorstel komen (zondagavond?)

edit: hij snapt toch hopelijk wel dat je die verjaardag niet zomaar kan en wil afzeggen…?

Zeggen dat je het heel vervelend vind, maar dat ze maar eens per jaar jarig is!
Een etentje kun je toch ook een week later doen??

Tuurlijk voelt hij zich afgewezen. Maar verjaardag is maar 1 keer, zou vooral niet boos terug doen, dat fokt de boel alleen maar op. Zeg m dat jullie nog alle tijd hebben om een etentje te doen, of organiseer een onverwacht etentje samen :slightly_smiling_face: dat vindt hij vast een leuke verrassing :slightly_smiling_face:

Ik vind eerlijk gezegd een beetje raar dat hij er boos om wordt. Je zegt het toch van te voren dat je niet kunt? Je had ook gewoon niet kunnen komen opdagen om achteraf te zeggen: ‘Ohja, ik had een verjaardag’.
Ik denk dat erover praten het beste is. Stel een nieuwe datum voor en ga dan lekker met hem uit eten.