Hoe moet ik het aanpakken?

hee meiden!!

ik ben verliefd op een jongen uit mijn klas. ( i now, hoe cliché, na een eerste schooldag)
:slightly_smiling_face:
ik zit nu net in het tweede en ben 12.
hij heeft gedubbeld en ik had natuurlijk helemaal niet verwacht dat ik in zijn klas zou zitten. hij is zo 1 van de engere jongens ( hij is heus niet gothic ofso, hij ziet er heel gewoon uit, hij is gewoon een beetje grof. en de meerderheid durft niets bij hem)
Hij kent mij niet, we hebben ook nog nooit gepraat ofso.
En ik weet niet precies hoe oud hij is maar (oké hij is dus niet echt slim) maar ik denk iets rond de 16. Heeft iemand misschien een ideetje om daar achter te komen?( Hij heeft geen hyves, ik heb zijn msn en gsmnr ook niet)
Moet ik gewoon nog wat wachten en voorlopig niets doen?

x
graag veel reacties met wat ik moet doen!!

maar hoe kan je dan verliefd zijn als je niks van hem weet?
mischien vind je hem gewoon alleen leuk
en als je het echt wilt weten moet je gewoon een praatje met hem maken

indd, verliefd zijn na 1x zien is wel knap! (;

maaaar, ik zit nu dus voor het 3e jaar bij een bestwelleuke jongen in de klas,
die eerste 2 jaar hadden we weleens oogcontact enzo, maar daar bleef het bij.
tot ik dit jaar dacht, scheit, ik vind het ook niet raar als mensen met mij gaan praten,
waarom zouden anderen het wel raar vinden als ik met hun praat?
dus toen ging ik met hem praten :slightly_smiling_face:.

moraalvanhetverhaal; praat.

Ik denk dat bimbamtoktok inderdaad gelijk heeft. Als ik jou was zou ik eerst gewoon gedag zeggen. Want daar begint het nou eenmaal mee. En daarna kun je een gesprek gaan voeren over hoe oud die is of die broers of zussen heeft. Zo kom je er vanzelf wel achter of je hem leuk vind of dat je verliefd bent op hem

wtf jij bent 12 & hij is 16 en jullie zitten bij elkaar in de klas? :anguished:?

Ik zou hem eerst leren kennen, voordat je kan zeggen dat je verliefd op hem bent. Gewoon af en toe een praatje met hem maken op school.

Ja, ik ben het hier helemaal mee eens. Ik zou hem eerst leren kennen, misschien vind je hem nu gewoon leuk. Maar als je niets doet zit je dadelijk allemaal dingen te bedenken over hoe het zou zijn als hij je vriendje was enzo. En als je hem dan echt leert kennen kan dat flink tegen vallen. Dus voer een gesprek, vraag zijn msn

Stalk hem, gegarandeerd succes.

ze heeft wel een beetje gelijk , je weet bijna niks van hem misschien moet viavia te weten komen hoe hij heet leeftijd enz?

@GeleSpons
Voor mij werkte stalken niet hoor, heb ook een jongen leren kennen en we smsten elke dag en op een gegeven moment liet hij niets meer horen. Ik heb hem nog drie keer gesmst, op facebook toegevoegt, gebeld een bericht gestuurd op facebook. Geen reactie, voel me een echte stalker nu:P

@ EstherTenHave
Was ook Sarcastisch bedoeld hehe
Ah wat kut voor je:(

Maar ik heb geen advies sorry dus maar een upje!

ja i now, hij is nie egt slim…

gewoon praten met hem!