Hoe moet ik het aanpakken?

Ik werk al jaren op een overdekte markt waar ik een jongen ken ik noem hem ff M. M. en ik hebben een jaar geleden vaak gekletst en we hebben wel gedeelde interesses. Hij heeft mij wel eens uitgevraagd en ik heb toen wel ja gezegd maar ik heb daarna niks meer gehoord (hij had mijn nr ook niet) en ik ben pas terug omdat ik 5 maanden voor een stage in het buitenland was. Ik zou graag met hem uit willen gaan om elkaar beter te leren kennen want onder het werk hebben we geen pauzes dus kunnen we niet relaxed kletsen. Ik heb hem ook op Facebook sinds gister haha. Maar goed mijn vraag is moet ik hem uitvragen of is dat te direct? Ik ben altijd bang dat dat afschrikt, omdat het in het verleden bij jongens niet heeft gewerkt voor mij dan. Ik hoop dat jullie tips voor mij hebben?

Mee uitvragen.

inderdaad^moet je doen :kissing:

nee, gewoon uitvragen is zeker niet te direct! als hij jou al eens heeft gevraagd is hij vrij duidelijk al geintresseerd in je. En wat heb je te verliezen?

Gewoon vragen of die date ooit nog gaat komen! Als hij je al ooit zelf heeft gevraagd zal ie idd wel interesse hebben! :slightly_smiling_face:

Hi girls,

bedankt voor jullie tips, het is me duidelijk :slightly_smiling_face: