Hoe moet ik het aanpakken/versieren?

Ik ben echt slecht in dit soort situaties. Alvast bedankt voor het lezen en een reactie! De kleinste tips helpen al! Hoe hebben jullie het aangepakt met je vriend/ex/vriendin?

Er is zo’n jongen waar mijn aandacht best wel heen gaat. Hij is best wel oké, en heel anders dan zijn vrienden wat ik zelf persoonlijk wel fijn vind.
Ik voel me opzich wel aangetrokken tot hem, en voel me ook prettig bij hem in de buurt en merk dat ik dan verlegen word. :flushed:

Ik praat misschien 1x in de 2 maand met hem af, maar toch het voelt anders tussen hem en mij. Dan is er ook nog een vriend en vriendin van me bij. Op whatsapp praat ik ook niet vaak met hem.

Iemand tips hoe ik hem kan versieren? Of hoe ik het moet aanpakken? :sunglasses:

Zaterdag in feu moest ik perse van hem bij de ingang komen omdat hij daar kwam en toen was het gewoon alleen een knuffel. Even later wou hij dat ik mee ging te roken, alleen toen ik kwam ging hij net weg. Hij heeft nog bij me aan de bar gezeten, hij heeft ook nog een tijd bij me gestaan, en in 1x uit het niets vroeg hij toen ik met mn mobiel zat praat je met je liefde?
Toen ik bijna weg zou zei hij ja kom nog even doei zeggen als je weg gaat, alleen kon ik hem niet vinden :bored: even later zag ik hem nog buiten, en toen had hij direct een big smile op zn hoofd, en dat terwijl we elkaar amper kennen en we ook niet veel praten. :sunglasses:

Zo reageerd hij nooit op een vriendin die veel makkelijker een praatje maakt met jongens, en met wie we dan ook altijd afspreken. Wat ik tot nu toe gezien heb is alleen op mij.

Ook een keer had ik in de groepsapp gezegd dat ik het leuk vind als een jongen tegen me in gaat, en nu doet hij dat altijd en als ik met een jongen aan het praten ben en hij ziet dat zegt hij dat ook.

En hij deed een keer heel snel 2x zn wenkbrauwen omhoog, en dat zag er best leuk uit. Dus dat zei ik, en sinds dien doet hij dat ook best vaak als we afspreken.

En bij zijn instagram foto’s reageren mensen altijd ook wel, ik ook en alleen op mij reageerd hij niet op die anderen.

Ohja, ik ga volgende week zaterdag met hem en nog een paar afspreken en daarna feu :beer:

Edit: Ik kan niet flirten, dus dan mag je me ook uitleggen hoe ik dat moet doen :bowing_man:

Iemand? :dry:

Probeer met hem te flirten, meer 1 op 1 te praten ipv in een groep.

1 op 1 gebeurd ook wel. Alleen weet ik dan niet echt waar we het over moeten hebben.
En geen idee hoe ik moet flirten :cold_sweat: :flushed:

Of gewoon tips hoe ik het beste kan flirten is ook goed. Als het maar iets is haha

• Toon veel interesse in hem : hobby’s, school, wat ie zoal doet → laat zien dat je hem leuk vindt.
  • Maak plagerige opmerkingen, dat vinden jongens leuk :slightly_smiling_face:

Dat plagerige ben ik al heel erg mee bezig haha, gewoon van die stomme dingetjes dan. En dan zegt hij weer met een big smile: Die Alida he, het ene moment is ze hartstikke arrogant en gemeen en het andere moment hartstikke aardig en lief. Of dan van die dingen kleine, en dat soort dingetjes. Maar dat doet hij ook bij mij, met dat erin tegen gaan en dat soort dingen

Dan heeft hij sowieso interesse in jou! Maar of dat vriendschap of liefde is, is de vraag. Ik zit in dezelfde situatie btw!

Nja. Het is wel dat hij alleen zo det bij mij en niet mn vriendin. We spreken altijd standaard met zn 4en af dus dan zie ik dat wel. Alleen weet ik niet hoe ik het moet aanpakken

Ik snap je wel, hoor. Al eens met z’n tweetjes afgesproken? In eerste instantie ‘als vrienden’ , bioscoopje pakken/drankje doen in de stad of whatever. Gewoon een momentje voor jullie twee. Dan wordt ook al veel duidelijk.

Iemand moet de eerste stap zetten :wink:

Uhm jaa we hebben tussen de zomer en herstvakantie zo’n 3 keer met zn 2en afgesproken

:dry: