Hoe moet ik hem zoenen?

gewoon ontspannenen hem vertrouwen. :slightly_smiling_face:

moeten we een filmpje posten ofzo?

ehm, haha,nee.

doe eerst maar het gezicht ff niet vast pakken, dadelyk wil hij niet en dan heb je hem in de houdgreep, dan krijg je leuke taferelen.

stap 1: geef hem een knuffel
stap 2; kijk hem recht in z’n ogen, zodat hij terug kijkt in jou ogen
stap 3: blijf hem aankijken, maar niet als een doldwaze olifant heyo, hij moet niet bang worden van jou getuur
stap 4: waarschijnlijk heeft hij het al door en komt hij ook al naar jou toe, mocht het zo wezen dat hij op dat moment niet helemaal doorheeft, dan ga je met je hoofd naar zijn hoofd toe en geef je een kus op z’n mond.
stap 5: als hij terug kust, geef hem een kus en open je mond enigszins, laat je tong nog niet geheel de vrije loop en merk of hij hierop reageert. de meesten hebben dan zelf wel door oeh hier komt een zoen en gaan wel enigszins meedoen.
stap 6: zoen hem(en dat betekent dus niet over hem heen kwijlen he:P)
stap 7: houd op met zoenen, kijk hem eens aan, dan zie je vaak aan z’n gezicht wat hij d’r van vond en dan merk je vast of dit voor herhaling vatbaar is…

dankje en up!:smiley:

up.

niet denken, maar doen!

uuup, vrijdag spreken we aF!

uuop

helluup!

Uhm nou bijvoorbeeeld, als je aan het praten bent en je moet lachen kus je hem snel, meestal kussen/zoenen ze terug, en als je niet durft ofzo, even zeggen, uuuhm wacht is, en dan kom je met jou hoofd bij zijne;)

dankje. :3

mrja, ups. morgen gaan we samen wandelen. :$:gay:

je eerste zoen tijdens een wandeling in het park, romantisch :smiling_face_with_three_hearts:

:blush:

maar ik kan dus tips gebruiken .:blush:

Gebruik die tips, wees gewoon jezelf en als je denkt dat het het goede moment is zoen je 'm.

uup.

handig! :slightly_smiling_face:
ik heb hetzelfde
we zijn allebei nog niet ontgroend xd
maar we hebben we gwn een kusje gehad xdxd
maar nog niet gezoend (aa)