Hoe moet ik hem zoenen?

Ik heb nu een vriendje, en we hebben al hand in hand gezeten, geknuffeld en een kus op zijn wang gegeven. Maar nog niet gezoend!
ik ben nog niet ontgroend, dus ik weet niet echt hoe het moet komen, want hij heeft ook nog geen ervaring!

oeh, uhm… naja volgens mij staan hier vele topics op gs over zoenen, staat daar niet een uitgebreide hoe-moet-je-zoenen op?
iig, gewoon uitvinden met z’n tweeën, niet te bang zijn dat je iets fouts doet, dat merkt hij toch niet echt. samen komen jullie er wel uit!

is hij al ontgroend dan??

Ja maar bijvoorbeeld vanmiddag, toen fietste we samen naar huis. En normaal zoen je elkaar dan bij het afscheid, maar hij fietste gewoon door terwijl hij doei riep. dan weet ik het ook niet. (A)

misschien durft ie niet zo goed, en om zich dan maar een houding te geven fietst hij snel door?

@xkusiris;
nee, en ik ook niet. :stuck_out_tongue:

misschien doet hij dat uit respect voor jou of weet hij niet of jij het wel wil. misschien moet je er gewoon met hem over praten en duidelijk zijn over wat je verder allemaal nog meer wil. want zo te horen wil je wel met hem zoenen. vond het zelf eerst ook eng, maar het gebeurde plotseling. en dan heb je de heeeele dag echt kriebels in je buik. zorg er iig wel voor dat je 1e indruk zo goed mogelijk is maar de 1e zoen is nooit de beste. namate je meer ervaring krijgt …

**dubbelpost xd

Als je dat moet vragen aan anderen waarschijnlijk niet.

Oh ik las “moet ik hem zoenen :’)”

Doe gewoon wat er in je opkomt, het is een spontane gebeurtenis, geen examen

kijk hem in z’n ogen, zodat hij ook terug kijkt in die van jou en dan naar hem toe met je hoofd, kantelen en een kus op z’n mond geven, dan merk je wel of hij wil

@ priggh

doe maar even een upje.
vind het leuk om over dit soort dingen te hebben xd

haha, oké. maar hoe laten ik hem weten dat ik het ga doen?

’ Als het moment daar is dan gebeurd het vanzelf wel ’ (:

lekker.

updan

Just go with the flow

haha, ja oké, maar hoe ongeveer. :stuck_out_tongue:

Gewoon je armen om hem heen slaan of zijn gezicht pakken met je handen en hem een kusje geven ^^