Hoe moet ik hem vragen

Hej

Ik ben heel erg verliefd op een jongen uit mijn klas
en iedereen zegt dat ie ook op mij is
we plagen elkaar vaak en hij heeft van die lieve bijnamen voor me
Maar ik wil graag vragen of hij me wil helpen met huiswerk.
tenminste dat wil ik hem vragen maar ik durf niet hoe moet ik het vragen om bij mij thuis me te helpen met dat vak waar ik zo slecht in ben
( want het gaat mij natuurlijk niet om het huiswerk maar als we dan op mn kamer zitten proberen uit te vinden of hij me indd leuk vind)
help me pleas

Vraag aan hem… “Wat had jij voor [vak]proefwerk?” … “Ohh… Ik had een 3, misschien dat je me een keer kan helpen?”

wat heldophakken zegt (A)

Dit is een goede!
GOodluck!

Thanks maar meer tips zijn heeel erg welkom ik heb nog een week vakantie dus

Jij:Hey heb jij (vak) gehaald?
Hij: Ja ik had een blablabla
Jij: O, echt? Hahaha ik had een 3,5 dervoor… Lelijk he?! Ik schaam me echt dood… Misschien zou jij mij dan kunnen helpen ermee als je nog wat tijd over hebt?

Dit is een voorbeeld van hoe het zou kunnen gaan, maar ik denk dat je het hem gewoon moet vragen… Als je het teveel gaat instuderen komt het nep over en het moet juist lijken alsof je het spontaan vraagt toch?

Dit is maar een

klagen over dat vak en dan kijken of ie er zelf op komt om je te helpen :slightly_smiling_face:

anders help je m een handje.

ikzelf ben superslecht in wiskunde, dus ik zei tegen mn crush: ja ik had vandaag weer een moooie 2,3 voor wiskunde.
zegt ie: bijles? met zo’n Oeeeh-gezicht.

ooooh, ik wou dat mijn crush zo’n hint oppikte… :stuck_out_tongue: ik begreep helemaal niks van natuurkunde, en hij begreep het wel, had ik m gevraagd of ie me wou helpen, toen pas had hij door dat ik graag wou dat ie me hielp… -.-’ maar, er is niks meer van gekomen. zucht. volgende keer beter ^^

Jaloers :astonished: :stuck_out_tongue:
Tell me everything is het iets geworden tussen jullie ? (srry ik vind ut leuk om over andermans liefdesleven te horen :stuck_out_tongue: lolz