Hoe moet ik hem vragen?

Helloww

Thja, voor jullie is dit misschien een veelgestelde vraag maarja ik zit hier best wel mee :flushed:
Oke ik ben verliefd op een jongen die eigenlijk best wel apart doet (van grappig) ik ben zelf ook wel een apart persoon. Oke maar ik vind hem dus superleuk en in mijn ogen is hij ook vet knap. We praten wel op school, hij zit bij me in de klas en we zijn het eigenlijk over alles wel hetzelfde eens. Ook kan hij serieus zijn (ik ook). Het gaat me er nu niet om dat we alle overeenkomsten hier zitten op te noemen maar hoe ik hem kan vragen. Ik ben superbang dat hij helemaal gaat lachen ofzo en keihard nee zegt, maarja ik ben best wel onzeker. Dus hoe kan ik hem het beste vragen? Ik voel dat zogeheten ‘vonkje’ wel, en ik heb ook het idee dat hij wel eens naar me kijkt. Sorrry voor dit lange kutverhaal maar ik moet dit gewoon kwijt. Mijn vriendin heeft al verkering ik heb haar nog niet gezegt dat ik hem leuk vind, maar ik dacht als ik dit wel doe kan ik ook aan haar vragen hoe ik het best aan kan pakken.
Oke dus dit is een apart verhaal hopelijk snappen jullie het ennuh ja verder niks eigenlijk…

x Marrit

Wat dacht je ervan hem eerst eens te vragen om wat leuks te gaan doen samen? Kunnen jullie elkaar nog wat beter leren kennen en meteen kijken of er een klik is.

Als je weet dat je vriendin het aan niemand doorverteld en je serieus neemt kan je altijd ook aan haar vragen en inderdaad wat hierboven staat ^^

^Dankjee en upje

Ik zou inderdaad eerst vragen of hij wat leuks wil gaan doen, samen. Dan weet je zeker dat die vonk er is. Als je een aantal keer hebt afgesproken zou het zomaar kunnen dat hij het initiatief neemt :wink:

^Dankjewell

Hmm moeilijk, ik zelf zou het zoizo tegen je vriendin vertellen (als je zeker weet dat ze niets door vertelt) en verder idd gewoon casual vragen of hij een keer iets leuks wilt doen. Als je even googled vind je heel veel leuke ideeen.

Succes!! Xxx