Nou ik vind dus een jongen leuk en ik wil hem vertellen dat ik hem leuk vind en vragen of hij mij ook leuk vindt maar ik heb geen flauw idee hoe ik dit moet doen en ik ben ook bang dat hij zegt dat-ie me helemaal niet leuk vindt en dat hij dan tegen z’n vrienden gaat vertellen dat ik hem leuk vind en dat die mij daar dan mee gaan ‘pesten’ …??
Help
Dan zeg je: ik vind je leuk
Simpele manier toch… je kan er ook nog weken omheen draaien maar daar schiet je niets mee op.
maar heb je het gevoel dat hij op je is of is het gwn een gok.
Nou hij doet wel heel aardig en in de les vraagt hij bijna altijd dingen aan mij terwijl ik zeker niet de slimste ben om het aan te vragen.
Maar het is soms ook zo dat hij juist heel kortaf doet alsof hij een hekel aan me heeft?
nouu kzou het echt nhiet weten
euhmmm keertje afsprken,dan zie je wel hoe hij tegen je doet,en dan weet je meteen of die je ook leuk vind
Ik zou gewoon wat vaker met een groep vrienden en hem wat gaan doen en dan later wat met zn 2en ipv te zeggen ik vind je leuk.
Kan ik proberen maar hij vind het niet leuk om iets met z’n tweeën te doen hij heeft liever dat we met wat meerderen zijn maar mijn vriendinnen kennen hem niet zo goed en zijn vrienden kennen mij niet zo goed xD
Maar ik vind het wel een goed idee om eens te vragen of hij een keer wat leuks wil gaan doen alleen al om z’n reactie
Oke als ik aan hem vraag om eens wat leuks te gaan doen, wat moeten we dan doen?
Omg ik voel me nu echt zo’n wanhopig kind Dx
misschien kan je als je hem weer ziet met zijn vriendengroep (ik neem aan dat ze toch bekenden van je zijn of bijna-vrienden) voorstellen om een keer te gaan schaatsen/naar die ene film te gaan/vul zelf maar in…
gewoon zeggen; ‘‘zeg,zullen we zaterdag met z’n allen naar … gaan? lijkt me gezellig!’’
Ik ken z’n vrienden ook wel goed, eigenlijk heel goed het waren ook ooit vrienden van me(goede oude basischooltijd xD) maar nu mogen ze me niet meer -.-, op 2 jongens na die zijn heel aardig en die zouden het ook wel leuk vinden denk ik om met mij en nog een paar andere meiden iets leuks te gaan doen
En dat rondwandelen in de uitval/tussenuur ga ik zeker doen als de vakantie voorbij is
Oja alvast allemaal bedankt voor jullie reacties (l)
Ik zou gewoon contact zoeken en proberen een gesprek aan te knopen of vragen of hij een keer wat leuks wil gaan doen. Als je meteen zegt: ik vind je leuk dan komt denk ik wel raar over…
Haha nouja dan kunnen we in elk geval lachen:P
En even door de school wandelen kan ook x’D
het klinkt misschien raar maar ik kan echt niet vinden hoe ik een topic moet plaatsen hoe moet dat??
Als je op lifestyle, of elk ander onderwerp klikt, zie je bovenaan een paar roze knopjes en daarop staat Topic aanmaken…
Weet halvegare uitleg
@typmachine ow hahah bedankt !
Misschien kun je hem eerst beter leren kennen?