Hoe moet ik hem vragen of die me naar huis brengt?

Ok, ik heb een probleem.

Ik vind een jongen leuk, hij kent me wel is en we zitten wel is naast elkaar op rokersplein naast elkaar en we hadden gisteren een klein gesprekje gehad en daarna liep ik weg met mijn vriendin want we hadden gymles dus toen zij ik zo tegen haar ; 'Oooo hij is echt leuk! ‘Ja zegt ze, en hij heeft beetje baardje he!’ EN TOEN ZE DAT ZIJ TOEN LIEP DIE VOORBIJ!!! zo’n blunder. Dit was een beetje het verhaal zodat jullie weten hoe het in elkaar zit maar,

Nu ga ik morgen met koninginnendag stappen, en ik mag niet alleen naar huis lopen. Waarschijnlijk is HIJ er dan ook en dan moet ik iemand vragen die me naar huis kan brengen want ik mag niet alleen (gewoon even mee lopen het is dichtbij) maar nu wil ik zo graag dat hij me naar huis brengt, maar hoe moet ik dit ooit vragen?? Het is raar als ik het hem zo vraag. Kan ik het ook op andere manieren doen of wat raden jullie mij aan?

Pfoeh heel verhaal:P

Vragen kan niet op een andere manier als gewoon vragen?
Ik zou hem gewoon even smsen dat je bezorgde ouders hebt, en als hij het niet erg vindt je het lief/fijn zou vinden als hij je even brengt…

Als je bij hem staat, beetje zeggen : Ja ik moet ook zo naar huis, maar ik mag niet alleen hmmmm… gewoon hints geven ;p

dat je niet alleen naar huis mag rond dat tijdstip?

das opzich wel een goeie:P en dat komt ook lekker fliterig over haha.

maar 1 probleem; ik heb geen mobiel @maaihoofd

Das wel onhandig;p haha.
Als je het nog niet afspreekt, moet je net zorgen dat je hem dan op tijd vindt enzo he? Of blijven jullie de hele avond bij elkaar?

Haha, m’n broer zegt: ‘Nouueeh, kan jij me niet naar huis brengen?’

dat je anders verkracht word

‘ik moet naar huis maar ik ben bang om alleen te gaan’

gewoon vragen denk ik?

‘Hee, wil je me naar huis brengen?’

“zeg lekkerding met een baardje, ga je mee naar mijn huis?”

Ik zou wanneer je met hem aan het praten bent hem vertellen dat je ouders je niet alleen naar huis laten gaan en dat je iemand mee moet nemen => dan biedt hij zich vast aan.

O en: jongens vinden het over het algemeen leuk om dat soort dingen te doen, dat voelt mannelijk omdat hij dan een soort van jou beschermd.

‘Ik mag niet alleen naar huis lopen, wil je even met me mee? Het is maar een klein stukje. Lijkt me gezellig.’

VOI-LA.

Indeed.

Ok, thanks voor jullie reacties! Ik houd jullie op de hoogte

Dit inderdaad.

Ja gewoon vragen zou ik toch doen hoor.

Haha als die niet werkt, weet ik het ook niet meer :grinning_face_with_smiling_eyes:

ik zou het gwn beetje direct vragen
als het toch dichtbij is, en zo’n rare vraag is het niet vind ik!