hoe moet ik hem veroveren?

oke, het begon dus allemaal in een club, daar had ik hem gezien, verder niet. Hij voegde me toe op facebook, en zo hebben we iets van drie weken hele leuke gesprekjes gehad. Daarna hadden we een keer gezoend, wat écht heel lief was… en toen vroeg ie een aantal keer of ik wou afspreken, en geloof me dat wou ik zó graag! Maar ik had examens, en moest heel veel leren want ik stond er niet goed voor… Na de examens kreeg ik te horen dat ik een herkansing had… dus ik moest nóg meer dagen leren. Zo is het tijdens de examens van leuk contact op facebook & leuk tegenkomen tijdens t uitgaan naar niets…

maarja dan heb ik nog iets; want twee/drie weken nadat we gezoend hadden, ging ie met een ander meisje, terwijl ze gewoon naast me stonden. (wat ik echt niet leuk vond). hij zei later dat ie erg dronken was enzo. naja, whatever. en toen de week erna vroeg ie heel lief om een kusje, waarop ik niet was ingegaan, want ik had t idee, hij gaat elke week weer met een ander.

ik had er gewoon wél op moeten ingaan, & een keer af moeten spreken tijdens examens… maarja, niet gedaan. ik denk dat ie t opgegeven heeft ofzo? :frowning_face:

what to doo?

Die jongen gaat (zoals jij zegt) iedere week met een ander.
Wil je dan een relatie met zo’n jongen?

Als je dat wel wilt dan moet je gewoon contact met hem opzoeken en het contact niet laten verwateren. Laat hem zien dat je tijd voor hem hebt.

laten, ik vind ‘ik drink te veel’ altijd echt een mega bullshit excuus. als je drinkt wordt je alleen losser, je wordt niet iemand anders…

ik zou er niet achter aan gaan…

ja, dat dácht ik dus. maar met dat meisje waar ie mee gegaan was, had ie een hele tijd geleden een date mee gehad… en verder is het niet zo dat ie elke week met een ander ging, dat dácht ik dus…

Dan moet je minder denken en meer doen.
Ik zelf zou hem laten. Er zwemmen veel meer vissen in de zee.
Maar zoals ik al zei gewoon in contact blijven.

aah. maar hij is zó leeeuk. :smiling_face_with_three_hearts:

haha, je kunt t proberen, maar pas wel op, want t klinkt als iemand die nogal makkelijk je pijn zou doen of je hart zal breken.

moeilijk moeilijk moeilijk.
haha

Ik zou het gewoon niet doen :wink:
Slap excuus om te zeggen dat hij dronken was, ik bedoel dan is het dus elke keer als ie dronken is tijdens het uitgaan, dat hij dan met een ander zal zoenen? Of een poging doet tot zoenen.

Naja, ik had hem iniedergeval allang gelaten en gewoon lekker genieten
en weer jongens kijken, die niet met ieder ander meisje zoent.

ik kijk naast hem ook altijd nog al naar andere jonges :open_mouth:

dan kun je beter een andere uitkiezen denk ik:P

heb ik over na zitten denken, maar dan komt ; hoe zet je hem uit je hoofd?

Leuke dingen doen met vriendinnen enzo.

maar misschien gaat dat na n paar dagen gewoon vanzelf weg?

ik heb daar niet echt veel ervaring mee denk ik.

haha, het begon allemaal in mei… het is nu al juli ;o

Ik zou 't gewoon proberen maar wel in je achterhoofd houden wat er kan gebeuren en dat hij misschien toch niet die perfecte jongen is? En proberen niet helemaal tot over je oren verliefd te worden, want dan heb je dat misschien niet door… En laat hem moeite doen en het uitleggen! Successss

aaah, bedankt voor jullie reactiess!

Hmm, je kan het proberen,
maar afspreken tijden je examens zou ik ook niet gedaan hebben,
misschien maar heel even afpsreken maar kom op, het zijn wel jou examens.
je beroep is voor altijd, zo’n jongen misschien maar voor even.

Oke ik bedoelde niet dat je altijd het zelfde beroepzult hebben maar…
tsja je snap het wel

haha, ik snap t @xYOLOTWEET :slightly_smiling_face: