Hoe moet ik hem meevragen?

Heey meiden !
Ik heb sinds een paar weken een vriendje, gaat allemaal goed alleen hebben we tot nu nog niet iets samen in het openbaar gedaan zegmaar, behalve uitgaan.
Nu is m’n moeder morgen jarig, en m’n ouders vroegen of hij meeging. Dit heb ik hem zaterdagavond verteld en hij wilde wel graag mee zei hij, omdat hij van plan was een langdurige relatie met me aan te gaan en het belangrijk vond om m’n ouders te leren kennen. Hier hebben we 't de rest van de avond/nacht een beetje over gehad.
Na zaterdag hebben we het er niet meer over gehad, en ik ben bang dat hij vergeten is dat hij heeft gezegd dat hij mee zou gaan omdat hij had gedronken (hij is namelijk ook wat andere dingen vergeten) of dat hij er spijt van heeft en uiteindelijk toch niet mee wil en er dus niet meer over begint. Ik moet dit natuurlijk even navragen, maar het probleem is dat ik dit niet durf omdat ik heel erg bang ben voor afwijzing, van wie dan ook. Hebben jullie misschien tips hoe ik dit het beste kan aanpakken?
Bedankt alvast x

Gewoon als je hem weer ziet erover beginnen, of op whatsapp of iets aangezien het al bijna is. Maar je moet het gewoon vragen, anders kom je het nooit te weten. Vraag anders eerst of hij nog weet dat je mam morgen jarig is, en dan zie je vanzelf of hij het nog weet of niet. Dan kun je het er gewoon rustig met hem over hebben als hij het vergeten is of als hij niet mee wil, dan kom je ook meteen te weten waarom niet.

Dankjewel !
Heb 'm gevraagd of 'ie nog mee wilde, en het leek 'm gezellig, dus is goed uitgepakt :slightly_smiling_face: