Hoe moet ik hem dit zeggen?

Hee, ik ben veertien en ik heb al tien maanden een vriend. Het gaat supergoed, ik vind hem geweldig - en als ik het goed begrijp hij mij ook :grin: - en als we samen zijn lijkt het of de tijd stil staat. Dat is al vanaf de eerste week van onze verkering zo, en nu nog steeds. Maar, eigenlijk is het allemaal niet meer zo spannend. We zoenen alleen en strelen een beetje, gewoon hetzelfde als wat we deden aan het begin. Hoe kan ik hem duidelijk maken dat ik best wel eens iets ‘meer’ wil? En natuurlijk wil ik nog niet ‘all the way’ - zo staat dat zo mooi in de Fancy altijd xd - gaan, ik ben nog maar veertien. Maar toch wil ik wel eens wat verder.
Hoe kan ik hem dit duidelijk maken?

ik zet dit niet bij Seks & zo omdat ik helemaal nog niet seks wil hebben.

Help me eens zeg :frowning_face:

Ik zou het gewoon zeggen.
‘Ik wil niet all the way - maar wel wat verder: wat denk jij?’

En als ie dat niet snapt is ie geak.

neem initiatief. Als jullie dan bezig zijn met een beetje strelen kan je rustig een stapje verder gaan.

Of als jullie samen zijn zeg je gewoon van : 'Ik ben klaar voor een stapje verder… ’

Als je het eng vindt om erover te praten kan je tijdens het zoenen ofzo met je hand over zijn bovenbenen strelen en dan iets meer naar binnen gaan dan snapt hij het wss al snel!

Gewoon zelf beginnen met iets verder gaan. Ik weet niet precies wat je wil, maar in ieder geval zijn broek los maken en dan de dingen doen tot hoever je wil gaan (als hij ook wil natuurlijk xD).

duidelijk zijn naar hem wat je zelf ook wil

Tips hierboven dus. Ondertussen wel opletten op zijn reactie, als ie niet wil dan wil ie niet.

ik zou zelf gewoon wat verder gaan, kijken hoe hij reageert.

Wat tosti ijzer zegt!
Of zijn hand ‘begeleiden’ waar jij hem hebben wilt… als je het lastig vind om het te zeggen, zijn er lichamelijk nog genoeg mogelijkheden :slightly_smiling_face:

idd, dat was ik vergeten te zeggen: het kan zijn dat hij dat misschien niet wil en dat moet je natuurlijk wel accepteren :wink:

Klopt, en dát weet ik dus ook niet zo goed. Of hij dat wil, bedoel ik. Maar we hebben nu al zo lang en hij weet dat ik hem voor de volle 100% vertrouw, en hij mij! Misschien moet ik inderdaad toch maar eens met mijn hand naar zijn bovenbeen en dan kijken hoe hij reageert. Bedankt voor de tips tot nu toe! Nog iemand?

je kan misschien wat ‘‘hints’’ geven door bijvoorbeeld met je hand onder zijn shirt zijn buik strelen ofzo.
dan kan je zijn reactie afwachten wat hij daar van vindt ofzo.

Dat doen we ook al wel. Ik streel zijn buik en rug en hij mijne. Blijft fijn :slightly_smiling_face:

Gewoon wat hints geven en daarbij goed kijken naar zijn reactie…

Jep oke.

Het is trouwens niet zo dat ik dit niet ‘durf’ te zeggen ofzo, ik ken hem al langer dan drie jaar en ik kan goed met hem praten, maar ik wil dit gewoon goed aanpakken :’)

Hoe oud is hij?

Hij is ook veertien, maar ziet er ouder uit. Ik trouwens ook.