Hoe moet ik hem benaderen?

Heee meiden,

Ik heb een vraagje, ik ken een super leuke jongen en stiekem vind ik hem wel heel erg leuk.
Nu heb ik wel zijn snapchat en snappen we wat heen en weer maar niet in een gesprek ofzo.
Ik wil heel graag vertellen dat ik hem wel een leuke jongen vind, maar ik ben bang dat als ik dit zo via snapchat stuurt hij me en niet serieus neemt en hoogstwaarschijnlijk uitlacht en tegen zijn vrienden verteld…
Hoe pak ik dit aan?

Xxx

heb je zijn nummer? app hem dan gewoon, een leuk gesprek beginnen en misschien komt het wel ter sprake en vind hij jou ook wel leuk
maarjaa het beste blijft toch in real life x

Nee heb hem alleen op snapchat, de enige plaats waar ik hem in het echt zie is op school dus dat gaat niet werken hahah. Maar ik wil hem niet afschrikken door zomaar oppeens te zeggen dat ik hem zie zitten…

Vraag via snap zn nummer

Is dat niet raar als ik dat zomaar vraag…

Ik zou gewoon zn nummer vragen :flushed:

Moet ik het dan ook gelijk vertellen of moet ik er pas later meekomen

Of je vraagt: ‘ik moet je wat vertellen, het is misschien niet wat je verwacht (of wel). Mag ik je nummer dan vertel ik het via whatsapp’.

Oke dat zou ik doen denk ik.

Ik zou het niet gelijk vertellen, zou gewoon via snap zeggen dat het handig is als jullie elkaars nummer hebben aangezien het zo gezellig is of iets in die richting

Vraag hoe het gaat etc begin een gesprek:) zodoende kan je later zijn nummer vragen