Hoe moet ik hem afwijzen via app?

Ik zou gewoon eerlijk tegen hem zijn. Dat is misschien hard voor even, maar het is nog lulliger als je hem in de waan laat. Ik zou gewoon zeggen, ik vond het ook heel gezellig, maar ik denk niet dat het wat tussen ons gaat worden, sorry. Of als je hem meer las vriend ziet ofzo; ik denk dat dit voor mij meer op een vriendschap uit zal draaien ofzo.

Ik heb een jongen een keer zo afgewezen via Whatsapp: (wel iemand die ik nooit in het echt heb ontmoet)

Het lijkt mij beter als we geen contact meer met elkaar hebben. Er is teveel gebeurd gisteren (andere jongen).

Ik heb hem ook uitgelegd waarom enzo, maar hij werd echt super boos en begon mij uit te schelden. Toen heb ik alleen nog even sorry gezegd (en dat ik dat echt meende). Daarna heb ik hem niet meer gesproken.

Gewoon meteen duidelijk zijn tegen jongens, daar houden ze meestal van.

gewoon eerlijk zijn dat je nu geen tijd hebt voor een relatie en het je het beste lijkt om hier niet langer mee door te gaan… Ga je niet schuldig of rot voelen, mannen doen dit zelf ook vaak genoeg naar meisjes toe, hij komt er wel overheen.

‘’ Het spijt me dat ik je misschien de verkeerde indruk heb gegeven maar ik heb op dit moment geen tijd voor een relatie’’

Zoiets, geen leugens vertellen. succes!

Ik zou gewoon zeggen, ik vond het ook erg gezellig maar ik denk dat het beter is als we het hierbij laten

Nog bedankt meiden! Ik heb hem gezegd dat ik het ook leuk vond maar dat ik niet nog een keer wilde afspreken. Toen zei hij dat hij het wel begreep (snap niet waarom maar vooruit)

Niet via appppp.