Hoe moet ik FB-Timeline weghalen? :O

Hoe moet ik de Timeline weghalen? Ik klikte er perongeluk op en nu kan ik het niet meer weghalen… HELP please :’’(

Dat kan je niet, geloof ik.

Nu kan dat niet meer, iedereen heeft nu standaard die timeline, volgens mij …

Ik nog niet, ik nog niet! Dat moet ik even afkloppen.

Nee dat is niet zo, dat iedereen die timeline nu heeft. Want ik krijg bij het inloggen normaal gesproken altijd zo’n reclame-ding boven m’n profiel, met ‘‘Timeline toevoegen’’ maar zolang ik daar niet op klikte bleef ik gewoon de normale houden. Maar ik klikte er net perongeluk op. En nu staat er, alleen jij kan Timeline zien, over 14 gaat het pas in of zo :S :frowning_face: Wat nu?

ooh, sorry verkeerd begrepen dan, haha!
ik had eerst ook nog de oude, en daarna had ik ook dat gedoe dat jij zelf alleen de timeline nog kan zien, als het goed is kan je het dan nog terug draaien.
staat er rechts onderin niet een icoontje , waar je dat kan terugdraaien? of bij opties? :slightly_smiling_face:

Jeej ik heb hem verwijderd :grinning: Met een speciale progamma die ik moest downloaden, nu is het weg. :grinning:

Dan heb je waarschijnlijk een virus binnen gesleept, aangezien je die timeline niet kunt verwijderen zonder virussen binnen te krijgen.

Je kunt hem niet verwijderen.

Iedereen krijgt er een standaard, ik wil dat ook niet maar bij mij staat tie er ook al :s

Je kunt hem niet verwijderen. Ik hoop zoooo erg dat ik hem niet automatisch krijg binnenkort.

Ik vind die timeline echt niet erg hoor?

Ik vind 'm erg onoverzichtelijk.

gaaat helaas nie

gaaat helaas nie

Als je een beetje aan die timeline gewend bent is die wel fijn. Op het begin vond ik het ook niks, maar nu vind ik het wel fijn. En het is leuk dat je omslagfoto kan.