Hoe moet ik een stapje verder gaan?

[b]sorry als hier zoveel fouten inzitten maar ik typ even snel (:

ik heb een vriend waarmee ik al 4 maanden heb en het is wel heel serieus enzo,
ik zie hem niet echt vaak omdat hij heel vaak moet trainen en andere dingen en als we bij elkaar zijn durven we niet echt zoveel te doen, we hebben al gezoend en hij is bij mij onder 't truitje geweest en volgens mij wilt hij ook wel verder gaan maar durft hij het niet te doen omdat hij denkt dat ik het niet wil en nou is me vraag hoe moet ik het laten zien dat ik ook een stapje verder wil gaan en de vorige keer vroeg hij ookal of we een stapje verder konden stap 2 dus) maar volgens mij durft hij het niet te vragen

ja sorry beetje vaag maar goed ;3[/b]

Ga eerst een stapje verder bij hem. :smirk:
Dan zal hij vast ook wel een stapje verder bij jou gaan.

misschien moet je ook een beetje aan hem gaan zitten, trek bijvoorbeeld zijn t-shirt uit. of vertel het hem gewoon, dat je best verder wilt gaan Het is tenslotte je vriendje!

ja je hebt gelijk maar ik weet niet precies hoe want onder t zoenen gaat eh, moeilijk XD

Oh sorry, volgens mij begreep ik je verkeerd. Ik wist niet dat jij ook niet verder durfde. Maar dan hetzelfde als wat jamiieej zegt. =)

ja gelijk heb je wel (:

Hm, ja dat is wel lastig in het begin. Ga gewoon een beetje onder het zoenen eerst over zijn shirt wrijven ofzo, dan doe je langzaam het shirt beetje omhoog en ga je gewoon daaronder voelen. Haha dit is raar om uit te leggen. Dan snapt hij de hint wel, en zal hij het ook wel bij jou gaan doen.

Vertel het hem gewoon, of doe je hand in zn broek.
Duidelijk zat x’D

haahahahah maar het kutste is;
hij heeft altijd t broek laag en heeft hij een riem om en dan moet ik nog even aan die riem zitten enzoo wat een moeilijke klus joh XD

Ohja, dat ken ik. Bij mij exact hetzelfde geval. :’)

ja en het is ook raar als ik tegen hem ga zeggen ; doe je riem even los maken ofzo :]

Vind ie vast wel kinky, ineens dat geritsel aan zn riem en dan oeeeh xD
Ik zat eerst ook altijd keihard aan zn knoop te trekken, maar moest eerst zn rits open, dan pas ging zn knoop los x’D
Ik was hem gewoon aan t kriebelen op zn buik terwijl ik naast hem lag,en toen ging ik steeds meer naar beneden kriebelen en van t 1 kwam t ander.

ahahahahahah lol maar eigenlijk is het wel handig dat hij een lage broek heeft zit 't onderbroek wat omhoog kan je er ook wat makkelijker bij maar ik erger me aan zn riem -.-

Ik moest zo lachen om die eerste zin :'D *ritsel ritsel, kriebel kriebel*
Maar uh ja, zoals Kloot het doet, zo zou ik het ook doen.

haha dankjewel (:

haha. die is wel goed. maar straks weet je niet wat je moet doen. Zit je met je hand in ze onderbroek ;p
ik bedoel als je het eng vind, durf je misschien niet meer ;p.

Idd, wat Kloot zegt

ja zoiets had ik ook in gedachten
ik bedoel maar zit je met je hand in hem onderbroek endan… wat moet je dan doen xD zit hij te wachten totdat je hem gaat pijpen ofzo of aftrekken en durf je het niet meer hmm,

Oefeningbaarkunst toch!

Iedereen moet zijn begin maken.
Een tedere aanraking in die buurt of kusjes kan al een hele goeie hint zijn.
Maar jij wilt veder bij hem? Of verwacht je het zelfde ook terug?

het is zo dat hij volgens mij ook verder wilt maar het niet durft te vragen ofzo of dat ik dalijk ; nee ga zeggen snapje :slightly_smiling_face:?