Hoe moet ik een gesprek beginnen met een jongen?

Ik vind een jongen leuk bij mij op school en ik zou ook wel vrienden met hem willen worden, maar ik weet echt totaal niet hoe ik een gesprek met hem moet beginnen! Hij zit niet bij me in de klas, wel bij een vriendin van me. Ik heb geen een les met 'm. Ik heb al een keer heel even met hem gepraat, maar dat was in een groepje en hij begon wat tegen mij te zeggen!

Ik weet niet hoe ik nog een keer met hem kan praten en een echt gesprek met hem kan beginnen…

Please help me out ! Alvast héél erg bedankt :slightly_smiling_face:

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/help-ik-wil-zijn-aandacht-313342.0.html

Ja haha, maar ik dacht misschien gaan mensen hier specifieker in op het gesprek beginnen

Gewoon op hem afstappen :wink:

Begin met hoi.

Stap gewoon op 'm af (al is dat natuurlijk erg spannend). Desnoods neem je die vriendin mee. :slightly_smiling_face:

Als je bij hem in het groepje staat gewoon een gesprekje beginnen over school.
En anders kan je ook altijd eens een gesprek beginnen via Facebook ofzo, dat is misschien minder eng.

Gosh ik heb hetzelfde -,-

Bedankt allemaal !

Stuur me is een privébericht :slightly_smiling_face:

Presies het zelfde probleem :flushed: :cold_sweat:

Stuur me is een privébericht !

Ik heb gwn via Wapp Heei gezegd. Hij was toevallig ziek dus ik begon te vragen hoe hij zich voelde en of hij morgen weer naar school kwam.

Op hem afstappen, is heel lastig, misschien gaat het makkelijker als je hem buiten school een keer ziet? Tijdens het uitgaan bijvoorbeeld?