hoe moet ik dit zeggen

Hey meiden.

Ik vind al een tijd een jongen heel leuk. We appen en snappen best veel. In het begin startte hij het gesprek wel maar nu moet ik zelf de hele tijd beginnen met praten. Als we dan appen is het heel leuk maar hoe zeg ik tegen hem dat ik het leuk vind als hij ook weer een keer begint met het gesprek? Het begint een beetje een gewoonte te worden dat ik 1x per week ofzo het gesprek begin op whapp. (we kennen elkaar van sport en zien elkaar 1 avond per week met sporten)
Alvast bedankt.

Misschien kun je er een luchtige opmerking over maken ofso? Ik heb echt geen idee… Ben zelf ook slecht in die dingen en het is inderdaad zo irritant als je zelf moet beginnen!

Misschien kan je er een keer een grapje over maken als je hem op de sport ziet? Persoonlijk zou ik dat niet op de app doen, dat kan zo snel verkeerd begrepen worden…

Kijk dit soort dingen kunnen genant zijn want misschien vind hij jou niet leuk :frowning_face:
Maar wat ik een keer van een vriendin heb gehoord is het volgende:
Stuur naar hem op app zovan ik vind je leuk kijk hoe hij reageerd, als het tegenvalt wat hij zegt zeg dan " oh sorry dat was mn vriendin " Ik weet niet of je t wat vind maar je kan t proberen btw Succes!!

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/het-officiele-vindtiemeleuk-topic-121240.msg275396175.html#msg275396175

Ik wacht altijd minstens een week met een appje, dan ga ik toch weer iets sturen omdat de gesprekken altijd heel leuk zijn en hij het ook leuk lijkt te vinden. We zouden een tijdje geleden al afspreken (dat kwam vanuit hem) maar dat ging niet door. Nu heeft hij het druk met school en werk etc. Hij laat het weten als hij kan maar volgens mij duurt dat nog heel lang. Het liefst laat ik hem gewoon weten dat ik het jammer vind dat hij nooit meer begint terwijl hij dat wel altijd deed.

ik heb gwn via de snapchat gestuurd ik vind je leuk wat vind je van mij?
als dit verkeerd gaat kan je altijd zeggen dat je het ‘per ongeluk’ naar de verkeerde heb gestuurd en dat het helemaal niet de bedoeling was… stel dat hij wel het zelfde voelt genieten van elkaar…
Ook al is dit echt een slecht idee het kan wel werken als je heel verlegen bent. Het beste is gwn naar hem toe gaan tijdens of na het sporten en zeggen heyy ik vind je leuk… nou succes

Ik ben zeer benieuwd, houd me up to date (;
Ik hoop wel dat het goed komt. :kissing:
En je kan anders altijd nog zeggen dat het je vriendin was???

Ik heb het al met hem over relaties enzo gehad maar hij is nog niet met serieuze relaties bezig, meer van fwb. Ik weet het dit is fout maar ik ga dit ook echt niet met hem doen (hij heeft niet aan mij gevraagd of ik dat met hem wil hoor). Ik weet niet of ik wel aan hem wil vertellen dat ik hem leuk vind. Zoals het nu gaat tussen ons vind ik het heel leuk en ik wil niet dat het verpest word. Ik denk wel dat hij iets voor me voelt, de manier hoe hij met me praat en snaps enzo… maar ik denk niet dat hij verliefd op me is, ik weet het echt niet.