Hoe moet ik dit witte jurkje combineren?

Ik ga dus vrijdag naar een feest, en dan wil ik dit witte jurkje aan. Ik weet alleen niet wat ik eronder moet dragen, een zwarte panty? een witte legging? Ik weet het echt niet. En wat voor hakken moeten eronder? Als jullie foto’s van schoenen hebben die ik ergens kan kopen plaats ze maar. En wat voor sieraden haha?

http://img687.imageshack.us/img687/2007/img0806r.jpg

bruine cardigan, houten/bruine sieraden…

zwarte panty, zwarte veterpumps …

gosh zo simpel en toch ben ik inspiratiloos… 0.o

leuk jurkje
(je hebt niet zoveel aan mij :slightly_smiling_face: )

Schattig jurkje.

Leuk jurkje<33

waar heb je die gekocht?

Dankje! ik heb hem in Spanje gekocht bij een heel leuk zaakje, ik haal daar altijd wel wat jurkjes weg als ik er ben :flushed:

Zwarte panty… En tja, ik weet niet verder, gewone pumps?;p

uuh;

-zwarte highheels ( h&m )
-zwart/witte armbanden.
-zo’n net niet doorzichtige panty met soort van zwart laagje weet niet hoe zoiets heet. maar kan je bij de hema kopen!
-en je kan er altijd nog een zwart bolero ding bij overheen doen ( h&m ofzo)

Zwarte panty en zwarte pumps kunnen wel vind ik :slightly_smiling_face:
Anders helemaal geen panty of een kleurloze (dus niet eentje die niet hetzelfde is als je huidskleur xD)

Jammer niet in NL:P

Wat een leuk jurkje!
Ze hebben hier in Enschede bij de Bristol hele leuke witte zomerse pumps met van die houten hakken, heel leuk (:
Of een huidskleurige panty, zwarte hakken en een zwart vestje/jasje?

Je kan het ook matchen met een andere kleur dan zwart…
Bijvoorbeeld donkerblauw en met wat rode accenten erdoor heen, dan krijg je een beetje een marine look.
dus bijvoorbeeld een donkerblauwe lichte legging/panty (moeilijker te vinden zo’n donkerblauwe panty) en zitten er goude knoopjes op ofzo?
anders goud met donkerblauwe/rode sieraden.
haha oke dat is dus mijn stijl. en anders gewoon simpele zwarte pumps :grin:
succes!

Ik denk dat bruin leuker is dan zwart, anders is het contrast zo groot!

Wat een leuk jurkje! Ik zou er een huidskleurige panty of geen panty onder doen. Of een donkerblauwe legging. Geen zwart eronder!

huidskleurige panty, als je ze hebt witte hakken of marineblauwe hakken en dan combineren met gouden/blauwe sieraden…

Geen panty of een huidskleurige. Zeker geen zwart.
Of een gele/goude panty, haha, dat matcht je knoopjes. Denk dat het niet eens zo verkeerd is.
Of een marineblauwe panty; en dan eventueel met een marineblauwe cardigan en gouden sieraden
En ik denk dat die witte pumps van de H&M met die linten die je om je been strikt er erg mooi onder staan. Kan geen foto plaatsen, kan niet op de onlineshop komen.

superleuk jurkje! ik zal een huidskleurige panty doen, of idd een zwarte panty. een legging lijkt mij niet zo leuk hierbij.

Wat een leuk jurkje!
Ik zou iig geen zwart doen.

wat voor kleur zijn die knoopjes?

http://i41.tinypic.com/2mgpfnr.jpg

misschien zijn deze h&m espradilles iets voor eronder? in zwart kan trouwens ook
& dan met gouden (dat is toch de kleur van de knoopjes?) accessoires combineren.
verder zou ik er zelf geen legging/panty of iets dergelijks onder doen, volgens mij wordt het dan te stijfjes maar dat weet ik niet zeker!

wat een leuk jurkje!

up :stuck_out_tongue: