Hey meiden!
Ik heb al bijna 11 maanden een vriend van wie ik super veel hou. In het begin van onze relatie was hij het er niet mee eens dat ik zo veel met mijn beste vriend om ging (enkel op school). Ik heb toen met mijn beste vriend gepraat, en die vond het geen probleem als we iets minder op school met elkaar zouden omgaan. Zo gezegd, zo gedaan.
Nu zit mijn vriend dus bij een meisje in de klas (hij zit op een andere school) waar hij mega veel mee om gaat. Nou, omdat ik niet zo’n vriendin wil zijn die hem al zijn vrijheden op het gebied van gewone vriendinnen van hem wil ontnemen, had ik me voorgenomen om niet direct een vooroordeel te hebben over dat meisje. (hier ben ik al eens eerder mee de mist in gegaan namelijk) Naar aanleiding van mijn vriend zijn verhalen leek ze me zelfs best wel aardig!
Toen ik hem een keer ging ophalen van zijn school stonden we nog even wat te praten bij onze scooters toen dat meisje naar hem toe kwam rennen. (ja, echt rennen gewoon) en ze schreeuwde keihard: PAAAAAAAAAATRICKJEEEEEEE! waarna ze vervolgens op nog geen 5 cm afstand van hem ging staan om ‘‘hoi’’ te zeggen. Haar hele houding stond me gelijk al niet aan, dus echt een goede indruk heeft ze niet bij me gemaakt. Ze ging ook meteen met mn vriend staan fluisteren waar ik naast stond. Ze zei niet eens even ‘‘hoi’’ tegen mij of zo, echt helemaal niets. Auch, that really hurts!
Toen een week later ongeveer had mijn vriend zijn eindexamenfeest, en ik ging natuurlijk mee. Hij had me net voorgesteld aan een paar mensen, en ik was een standaard praatje met ze aan het houden van: ‘‘Jij bent dus de vriendin van…’’ etc. En uit het niets zie ik mn vriend wegrennen en roepen: SUUUUUSJEEEEEE!!! en hij springt en rent naar haar toe om weer 5 cm voor haar te stoppen.
Ik kan er niets aan doen, maar dit heeft me echt heel veel pijn gedaan. Ik heb het ook hier nog over gehad met m’n vriend, maar het enige wat hij zegt is dat ik raar doe en dat ik er niet zo’n probleem van moet maken en dat dat meisje hartstikke lief en aardig is en bladiebla.
Het is nu alweer 4 weken geleden denk ik, maar ik vind het nog steeds zo vervelend, en het heeft best wel invloed op hoe ik tegen m’n vriend doe. Jullie zullen wel vinden dat ik me niet zo moet aanstellen. Maar het is de laatste tijd steeds weer zo met meiden waar hij mee om gaat! Eerst lijken ze me zo aardig en normaal, en het volgende moment staan ze voor m’n neus ongeveer tegen m’n vriend op te rijden en smst hij allemaal hartjes naar ze, en zij hartjes naar hem…
Het voelt alsof ik niet genoeg voor hem ben. En als ik dat dan zeg, dan vind hij me weer raar doen, en zegt hij dat het nergens op slaat want hij houd alleen van mij. Maar waarom doet hij dan al deze dingen? Ik hoop dat jullie hem wel snappen, want ik snap hem niet. Hij smst de hele dag door met dat meisje en nog een ander meisje. En steeds neemt hij z’n mobiel overal mee naar toe, en als hij hem dan weg legt, verwijdert hij eerst alle gesprekken. ;s
Misschien ben ik wel te achterdochtig of jaloers of weet ik veel wat. Maar ik voel me hier steeds zo rot over. En als ik me rot voel kan ik het niet tegenover hem verbergen. Ook al doe ik nog zo mijn best om normaal te doen, hij merkt het toch wel. En dan vraagt hij wat er is, dan zeg ik het, en dan stel ik me meteen weer aan.
Maar hij word zelf wel helemaal pisst als ik een hartje zou sturen naar een andere jongen… :S
Sorry voor het lange verhaal!
Liefs