Oké, ik zal proberen de situatie kort en bondig te schetsen.
Ik heb met oud en nieuw gezoend met een vriend die ik al een tijd lang leuk vind. Ik kreeg in de voorgaande weken wel af en toe het gevoel dat het wederzijds was, maar toch kwam het als een enorme verrassing toen hij me zoende.
Dat is nu dus een week geleden en we hebben er totaal niet over gesproken, terwijl ik toch wel graag zou willen weten of die zoen iets te betekenen had of dat het gewoon een impulsieve actie onder invloed van alcohol was.
Ik durf hier echter niet echt over te beginnen, aangezien ik hem nog niet zo heel lang ken en ook niet zo goed. Naar mijn idee zou het de sfeer heel ongemakkelijk kunnen maken als het inderdaad alleen een dronken actie was. In dat geval wil hij het waarschijnlijk zo snel mogelijk vergeten en voel ik me kut omdat het voor mij aanzienlijk wél iets te betekenen had.
Daarbij komt het feit dat we elkaar nog maar anderhalf tot twee maanden kunnen zien, aangezien we dan allebei naar huis gaan. (We zitten beide in het buitenland en hebben elkaar hier ontmoet.)
Wat vinden jullie? Moet ik dit toch gewoon aan hem vragen en zo ja, hoe moet ik dat brengen? Ik wil het niet laten klinken alsof ik nu verwacht dat hij zich aan mijn voeten werpt of zo.
Oké, ik hoop dat ik het een beetje logisch uitgelegd heb. Excuus als je dit een onzinnig topic vind, ik zit er gewoon nogal mee.