Hoe moet ik dit doen?

Ik ga dus een tijdje met een jongen, en hij vind me echt geweldig! maar ik hem dus niet meer, ik wil het morgen gaan vertellen maar heb geen idee hoe ik dat moet gaan doen, hij stuurt de heletijd hele lieve berichtjes over hoe leuk ik ben en dat ik zoveel voor hem betekenen dat hij nog nooit iemand zo leuk heeft gevonden, ik heb geen idee wat ik tegen hem moet gaan zeggen… kan iemand me helpen?

xx

Huh, je kent hem niet meer? En gewoon vertellen dat je niet zulke gevoelens voor hem hebt

Ik denk dat ze bedoelt ‘ik ken hem niet meer’ in de zin van dat hij ‘vroeger’ anders was. Nou gewoon zeggen dat het gevoel niet wederzijds is. Eigenlijk had je dat allang al moeten doen, want nu geeft het hem alleen maar valse hoop waardoor de klap harder zal aankomen, maar goed beter laat dan nooit!

Succes

Gewoon eerlijk zeggen dat je hem niet meer leuk vindt. Waarom niet meer? Nouwjaa het ligt niet aan hem, maar je bent gewoon niet verliefd.

Laat even weten hoe het is gegaan :slightly_smiling_face: Ben benieuwd.

Ehm, ik ken hem niet meer? waar staat dat? ik denk een foutje :wink: ik vind hem niet meer leuk omdat ik geen gevoelens meer voor hem heb, ik vind hem klef, en daar hou ik niet zo van. x

Bedankt voor de reacties. :slightly_smiling_face:

Hier stond ken tussen ?:stuck_out_tongue:

Ik heb niks veranderd, :slightly_smiling_face:

Nee snap ik, maar ik denk dat ik en Tessa dat lazen .

Het beste is gewoon eerlijk zijn! en het maakt het natuurlijk wel allemaal moeilijker omdat hij lieve smsjes stuurt maar je kan het beter gewoon eerlijk zeggen anders hou je hem alleen maar aan t lijntje… gewoon eerlijk zijn dat je gevoelens weg zijn, en dat je hem niet wilt kwetsen verder dat je t daarom eerlijk zegt! succes meid!

wow ik las ik ken hem niet meer. omfg.

maar gewoon eerlijk zijn

Oke, bedankt! :slightly_smiling_face:

eerlijk zijn. hij zal het misschien niet leuk vinden maar je kan niet net doen alsof je verder met hem wilt. probeer ondertussen niet teveel te reageren op de smsjes. dan krijgt hij ook geen hoop meer. beetje raar om te zeggen ‘jij bent ook alles voor mij’ om het vervolgens de volgende dag uit te maken.

Eerlijk duurt t langst.